Beoordeeld op 30 juni 2020

We waren aangenaam verrast door dit kleine hotelletje. Ik had op voorhand gevraagd of er gluten en lactose vrije producten waren en bij ontbijt kreeg ik apart pistoleetjes en was er ook soja melk. Door Corona maatregelen hebben ze het goed georganiseerd en kan je in shift gaan ontbijten en aanduiden wat je wenst te eten.
Je kan ook kiezen welk eitje je wenst, koffie en thee worden regelmatig gevuld.
Zij doen uiterst hun best om je verblijf aangenaam te maken en kleine details maken groot verschil. Wij hadden comfort kamer, goede bedden, geen geluidsoverlast aan de straatkant.
We komen zeker nog terug.

Kamertip: Zeer leuk en aangenaam hotel
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

Fantastische B&B.
Leuk onthaal, propere kamers.
Lekkere kaasfondue.
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
Valiezen werden zelfs naar boven gedragen.
De gastvrouw kwam ons zelfs uitwuiven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dank aan de uitbaters.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020

Mooi hotel met vriendelijke uitbaters.heel goed ontbijt en goede bedden.een echte aanrader.als ik naar Westende ga boek ik zeker nog eens dit super goed hotel.wil echt in de watten gelegd worden'zeker dit hotel boeken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

‘s avonds iets drinken. Veel keuze op de kaart en leuke ‘speciallekes’ voor erbij, zoals verschillende kaasplankjes of een plukbroodje. Super gezellige gelegenheid. Leuke inrichting, prachtig gebouw op goede locatie midden in t cenrum van Westende. Vriendelijke bediening. Staan open voor een gezellige babbel.

Datum van verblijf: november 2019
frankp3069, Eigenaar van Geste d'Alice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Dankje voor de lieve woorden, hopelijk tot snel een keer

Vriendelijke groeten
Frank en Rachel

Beoordeeld op 9 september 2019

Drie nachten doorgebracht in dit kleine hotel. Erg goed bevallen. Kamer was niet al te groot maar van alle gemakken voorzien waaronder een zeer comfortabele douche.
Ontbijt was een genoegen met elke dag weer andere verrassingen in het buffet. En nog vriendelijke, nieuwe, eigenaren ook.
Kortom: aanrader.

Datum van verblijf: september 2019