Beoordeeld op 19 februari 2020

Fantastische B&B.
Leuk onthaal, propere kamers.
Lekkere kaasfondue.
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
Valiezen werden zelfs naar boven gedragen.
De gastvrouw kwam ons zelfs uitwuiven.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dank aan de uitbaters.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020

Mooi hotel met vriendelijke uitbaters.heel goed ontbijt en goede bedden.een echte aanrader.als ik naar Westende ga boek ik zeker nog eens dit super goed hotel.wil echt in de watten gelegd worden'zeker dit hotel boeken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

‘s avonds iets drinken. Veel keuze op de kaart en leuke ‘speciallekes’ voor erbij, zoals verschillende kaasplankjes of een plukbroodje. Super gezellige gelegenheid. Leuke inrichting, prachtig gebouw op goede locatie midden in t cenrum van Westende. Vriendelijke bediening. Staan open voor een gezellige babbel.

Datum van verblijf: november 2019
frankp3069, Eigenaar van Geste d'Alice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Dankje voor de lieve woorden, hopelijk tot snel een keer

Vriendelijke groeten
Frank en Rachel

Beoordeeld op 9 september 2019

Drie nachten doorgebracht in dit kleine hotel. Erg goed bevallen. Kamer was niet al te groot maar van alle gemakken voorzien waaronder een zeer comfortabele douche.
Ontbijt was een genoegen met elke dag weer andere verrassingen in het buffet. En nog vriendelijke, nieuwe, eigenaren ook.
Kortom: aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019

Gelukkige mensen hier! Zeer vriendelijke uitbaters, topontbijt met alles erop en eraan, kamers zeer netjes en proper, heel goed bed, een echte aanrader, wij gaan zeker terug! ! Proficiat aan de nieuwe uitbaters.

Datum van verblijf: juli 2019