TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Super hotel . goede ligging. Super ontbijt met Cava en vers fruitsap. sympathieke eigenaars. Kamer mss aan de kleine kant maar heel rustig en heel net. een aanrader voor wie naar de zee enkele dagen komt

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Bijzonder gastvrije ontvangst. Gastheer en -vrouw namen alle tijd voor een praatje.
Gunstige locatie.
Erg goed ontbijt: het gebakken ei werd ter plekke naar wens klaar gemaakt. Vers geperste sinaasappelsap.

Kamertip: Gunstige locatie. Onze kamer was niet aan de straatkant en daardoor lekker rustig.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een warme ontvangst. Heel vriendelijke uitbaters en het ontbijt is er echt heerlijk. Vers fruitsap envers bereide eitjes! Er is wel geen lift, dus als je kamer hoog ligt moet je wel wat trappen doen dat is misschien voor oudere mensen wel een nadeel. Misschien dan best een kamer op de gelijkvloers vragen. De ligging is ideaal dicht bij het strand.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vriendelijk ontvangen. De kamer was er eentje aan de straatkant. Geen airco, waardoor we met de ramen open dienden te slapen. Op zondagmorgen gewekt om 7u30 door de borstelwagen die de straat poetste.
Kamer heeft slechts enkele kleerhangers en verder geen mogelijkheid op kledij op te bergen. Kaal, nauwelijks ingericht. Toe aan renovatie. De badkamer is erg verouderd en is absoluut aan renovatie toe. Goed bed. Goed ontbijt waarop we vriendelijk ontvangen zijn. Helaas kankoffie hoewel een professioneel apparaat beschikbaar was. Maar voor het overige was het ontbijt prima in orde.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Al meedere keren hier verbleven en steeds weer valt het op hoe de gastheer en gastvrouw je met open armen ontvangen. Steeds oprecht supervriendelijk! Kamers zijn net en comfortabel. Ontbijt lekker en voldoende. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2018