Beoordeeld op 25 augustus 2020

De kamer was net, badkamer zeer ruim met zeker voldoende opbergplaats. Dit is meestal een groot probleem. Alle comfort is aanwezig: ijskast, kluis, TV. De kamer heeft geen airco, wat op zeer hete dagen in de zomer, een minpunt kan zijn. Ook is er per gast 1 parkeerplaats voor de wagen, en een overdekte plaats om fietsen te stallen. Zeker in deze coronatijd, was de ontvangst hartelijk, behulpzaam en vlot. Het hotel is gelegen op zeer korte wandelafstand van het strand, ook ideaal als vertrekpunt voor fietstochtjes. Ons verblijf daar is best meegevallen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 juli 2020

Rustig gelegen hotel en ook rustige omgeving om in te vertoeven , in deze covid tijden vonden we het toch belangrijk om de drukte wat te vermijden en eerder naar een kleinschalig kwaliteits hotel te gaan. En Villa Hotel stelt hierin niet teleur , netheid , duidelijke instructies , de uitbaters doen er alles aan om het veilig en toch aangenaam te maken. Prima ontbijt , in plaats van buffet een ruime keuze lijst even de dag ervoor doorgeven en alles naar wens aan tafel gebracht. en ja ook aan het zeetje is het mogelijk .... parking voor de deur !

Kamertip: deluxe kamer voldeed prima , zon in de namiddag , klein terras , geen lawaai ( ook niet van de minigolf )
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Voldoet uitstekend aan de kwaliteitseisen van de gevraagde prijs. Bijzonder prettig was de gratis parkeergelegenheid bij het hotel en de ligging dicht bij het strand en openbaar vervoer. Goede chefkok die met kwaliteitsproducten werkt en zijn vakmanschap beheerst. Bij mooi weer zalig buiten op het terras of in de tuin ontbijten of dineren.
Voorzieningen op de kamer en badkamer zijn compleet en conform de beschrijvingen.

Kamertip: Bij hoge temperaturen is wellicht een kamer met airco verkiesbaar.
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 3 november 2019

Nog altijd even goed we verblijven al meerdere malen in Villa Hotel en altijd zijn we daar zo welkom en warm ontvangen, we voelen ons daar gewoon thuis maar doen wel goed verzorgd het is er altijd zalig warm, proper en je hebt er alles tot je dienst

Kamertip: Alles kamers hebben hun charmes
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 3 november 2019

Verzorgd hotel, nette kamer, ruim genoeg , rustige ligging en gratis parking voor de deur en zeer lekker ontbijt, alles vers en tiptop in orde. Vriendelijke uitbaters. Adresje om te onthouden en aan te bevelen

Datum van verblijf: november 2019