TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 juni 2019

zeer vriendelijke uitbaters / top verblijf met veel extra's / super ontbijt met verse eieren volgens keuze bereid + parking voor de deur is een pluspunt ,mogelijkheid tot diner volgens afspraak en met thema vb bier weekend menu

Kamertip: kamer 3 is super ( kan tot 3 pers verblijven op die kamer )
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 november 2018

perfect gelegen, prive parking, mooi en rustig terras, heerlijk gegeten, de behulpzaamheid van de zaakvoerders. Comfortabele kamer met eigen ingang, goede matrassen.

· de beperkte menukaart (normaal in deze tijd van het jaar) Badkuip niet bruikbaar voor iemand van mijn postuur (kraanwerk verkeerd geplaatst), maar andere gelegenheden genoeg (douche, jacuzzi, sauna, relax-massagezetels,...)

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Super leuk hotelletje met heel vriendelijke uitbaters. De 4-gangen-menu was top, kamers heel mooi en netjes. Ideaal gelegen, rustig en dichtbij het strand met gratis parking. Wij gaan zeker nog een keertje terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2018

De eigenaars zijn vriendelijke mensen die echt hun best doen om jou een aangenaam verblijf te gunnen.mooie ruime kamer, met zicht op zee (tussen enkele appartementsgebouwen door) We zijn de eerste avond ook blijven eten in het restaurant van het hotel, dit was ook absoluut top! meer hadden we echt niet kunnen verwachten. super goed verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Super hotel klein en heel rustig en prive parking
Heel vriendelijke mensen
Mooie kamers alles was aanwezig
Moeten meedoen met 4 in bed .
Verzorgd ontbijt en zelf gemaakte confituren
Komen zeker terug en raden dit hotel zeker aan iedereen aan

Datum van verblijf: september 2018