Beoordeeld op 18 september 2019

Gezellige accomodatie met een vrij volledige uitrusting. Het baispakket voor het ontbijt was leuk meegenomen. Vriendelijke en hulpvaardige onthaaldame. Jammer dat sommige gasten geen respect kunnen opbrengen voor de andere logés en door hun extreem lawaaierig gedrag alleszins een domper hebben gezet op ons verblijf. Met deze ervaring is een terugkeer zeer twijfelachtig.

Kamertip: Het verblijf is zoals overal afhankelijk van de ligging van de kamer en van het gedrag van de gasten naast u.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Geboekt voor 1 nacht en prima meegevallen.
De kamers, voorzien van wifi, zijn ruim en mooi in orde met een kleine maar gezellige tuin. Er is zelfs een ontbijt voor de volgende dag voorzien, inclusief koffie en thee.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Honden toegelaten met tapijt in de kamer vraagt naar problemen. Kamer had een geur die niet minderde. Echt alles over datum. Positief : parking voor de deur en heerlijk ontbijt met vers fruit. Hoe men aan die drie sterren geraakt is mij wel een raadsel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 september 2016

Voor één nacht kust geboekt en het was OK. Hotel Melrose is een klein (10 kamers) hotel zonder restaurant en enkel een ontbijt maar wat een ontbijt! de uitgebreidheid was enorm en vind je dikwijls niet in de betere hotels. Echt top.
Alle kamers liggen van de straatkant weg (drukke weg) en hebben zodoende zeer weinig last van het verkeer. We hebben met de vensters open geslapen en zijn niet gestoord door het nachtlawaai.
Bedden in uitstekende staat en ook het kluisje en de mini-bar ontbreken niet.
Hier en daar zijn er wel wat sporen van gebruik en kan het wat netter maar algemeen meer dan in orde.

Kamertip: Kies de kamers op het gelijkvloers. Deze hebben een (klein) terras en avondzon.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016

hotel is wat gedateerd maar proper en ruime kamers, wij hadden een aparte toilet. Ligt heel dicht bij de zee en parking voor het hotel. Het ontbijt was super, zoveel keuze. waterkoker en koffie/thee te verkrijgen op de kamer. Goede gratis wifi op de kamer. Het enige negatieve dat ik kan vertellen is dat er overal tapijt lag.

Kamertip: wij hadden een kamer met terrasje aan, wel leuk voor de zomer!
Datum van verblijf: maart 2016