Super fijne rustige camping. Netjes ruim qua opzet, ook sanitair. Personeel vriendelijk. Wij arriveerden eerder, gelukkig een eerste plek. Door sommige reviews vragen wij ons af, is het dezelfde camping ?
- Gratis wifi
Super fijne rustige camping. Netjes ruim qua opzet, ook sanitair. Personeel vriendelijk. Wij arriveerden eerder, gelukkig een eerste plek. Door sommige reviews vragen wij ons af, is het dezelfde camping ?
Deze camping gaat het alleen maar om hoe meer plaatsen hoe meer geld
Massa is kassa
Wij hadden een minuscule plek
En omdat er voorschriften waren hoe je de caravan moest zetten
Keek je tegen de caravan van je buren aan
Nog geen anderhalve mtr.verwijderd buiten de tent geen plek om lekker buiten te zitten .lees kleine lettertjes want het is voortent of luifel niet alle 2
Bij receptie klacht doorgeven geen reactie
Slecht onprofesioneel
Sanitair slecht onderhouden
Hondenstrand fijn
Maat aan baasjes niet gedacht
Geen faciliteiten
Bijvoorbeeld.toilet of voor versnapering
Niks !
Voor ons teleurstellende vakantie
Trouwens de hele kustlijn mag je nergens aangelijnd op het strand
Ook niet strand paviljoen
Zou ook eens duidelijker omschreven kunnen worden !
Nee door ons geen aanrader !
Fijne en rustige camping met goed onderhouden faciliteiten. Het sanitair was proper en warm water was vrij beschikbaar (niet met jetons). De prijs die je betaalt voor je kampplaats is dus all in.
Op zich is de kamping proper, enkel onze kampeerplaats kon beter (kampeerplaats voor tent/camper van 110m2). Deze was voor de helft ingericht met losse zand. We moesten volgens de norm (voor brandveiligheid) onze tent ook op de zandkant installeren: een echte vuiligheid. Beter zou zijn als de kampplaats volledig met gras zou ingericht zijn, dat zou de ervaring een stuk aangenamer maken.
Er is een taverne, frituur en winkeltje op de kamping. In het winkeltje kan je verse broodjes en croissants bestellen en is voorzien van standaard kruidenierswaren. De taverne is basic, maar naar ons gevoel okƩ voor kampingnormen en heeft een leuke patio. Bediening/service zou iets beter kunnen.
Zowel het hondenstrand, als de dijk van Westende-bad is op doenbare wandelafstand van de kamping. Westende dorp is ook vlakbij. Qua ligging dus dik okƩ!
All in all een aangename kampeerervaring.
In tegenstelling tot veel campings aan de Belgische kust ziet deze camping er spik en span uit. Wij verbleven in een stacaravan van BestCamp. De caravan was netjes en erg schoon. Een kapotte lamp werd razendsnel hersteld.
De camping ligt op loopafstand van de zee aan de rand van een woonwijk. Honden zijn welkom. De camping beschikt over een taverne, eenvoudige friture (tip: ga beter naar āt Hoeksje in het dorp), een klein winkeltje, splashpark en speeltuin. De taverne ziet er wat amateuristisch uit maar het eten smaakt echt heerlijk.
Verbeterpunten:
- er is maar een auto toegelaten per boeking. Even oprijden om een tweede auto in te laden wordt niet toegestaan (dus je moet op en neer pendelen met een andere auto).
- er staan amper afvalbakken op de camping (waardoor er vooral op plekken waar honden uitgelaten worden poep en zakjes liggen)
- muziek van de animatie staat soms erg hard. Onnodig, zeker als er maar een stuk of 10 kinderen deelnemen
Vooral op een stukje klantvriendelijkheid is nog wat winst te halen. Ik snap dat er regels nodig zijn om een camping netjes te houden, echter soms kun je klanten beter een stukje tegemoet komen en praktisch meedenken.
Jaarlijks gaan we kamperen met verschillende bevriende gezinnen. Frankrijk, Italiƫ, Sloveniƫ... we zijn op tal van plaatsen in Europa geweest.
We zijn met de gezinnen georganiseerd op samen koken, eten en leven en dat ging altijd goed. Tot op Camping Kompas Westende. Waar op elke camping in Europa bepaalde zaken oogluikend worden toegestaan, werd hier elke letter van het reglement nauwlettend toegepast.
Niet de volwassenen maar de kinderen werden aangesproken dat onze centrale kook- en eetplaats moest afgebroken worden. En toen we dit wilden bespreken aan de receptie, werd er niet mee gezocht naar een oplossing maar werden we de deur gewezen en moesten we ons plan maar trekken. Dat er regels zijn aanvaard ik, maar dat er geen dialoog kan zijn om samen tot een oplossing te komen zit me erg hoog. Je als receptioniste de rug naar je klanten toekeren is ongehoord. Gelukkig waren de werkmannen wel tot praten bereid en is een oplossing gevonden.
Voor de rest een mooie camping en dicht bij zee. Maar mijdt de receptie als je kan!
Ik zal beginnen met het positieve:
Wij hadden de luxe camping plaats genomen voor een tent, de plaats is ruim en rustig. We kwamen rechtstreeks van een camping in la roche en de mentaliteit van de mensen hier verblijvend was veel beter en rustiger.
De toiletten zijn redelijk proper, douchen zijn ruim met een plaats voor je kledij te leggen en schoenen etc.
Dan helaas het negatieve:
We hadden geboekt op de luxe camping voor met 3 honden te verblijven. Ik belde vanuit la roche om te laten weten dat we een dagje eerder wouden komen omwv de verwachte weersvoorspelling, onze 2 honden kwamen echter toch niet mee enkel de hond van het bevriend koppel en ook dit wou ik doorgeven. Toen ik 3 honden uitsprak (die duidelijk op mijn boeking stonden) werd ik direct onderbroken dat als ik 3 honden mee had mijn boeking geannuleerd moest worden. Ik melde haar dat ik eigenlijk wou zeggen dat ik maar 1 hond mee had maar dat dit niet juist was van hun want ik kon tot 6! Honden aanduiden als ik wou. Ik had speciaal deze camping gezocht omdat er op veel plaatsen idd maar 2 honden toegestaan zijn, dus het is niet dat ik geen research gedaan had. Ze bedankte mij wel om het te melden en het is direct aangepast op de website. Via mail werd er vermeld dat we 2 wagens mochten opgeven want we waren met 2 koppels. Uiteindelijk kregen we een mail dat dit miscommunicatie was en we maar 1 wagen mochten opgeven. We mochten ook niet van hun 1x binnen rijden met de spullen, kortom ze zoeken geen oplossing. We hebben er het beste van gemaakt en een paar keer binnen gereden door over te laden. Toch oplossingsgerichtheid en klantvriendelijkheid is een groot werkpunt. Uitgaand van andere reviews op verschillende websites vraag ik mij af waarom hier niets aan gedaan word?
We hadden onze tent opgezet met een party tent, zelf hadden we niet gelezen dat dit niet mocht (onze fout we hebben het direct afgebroken) echter de man die het kwam melden was zeer onvriendelijk toen we zeiden dat eigenlijk niks wou meevallen op de camping, hij zei dat als het ons niet aanstond we het moesten afbollen (even voor alle duidelijkheid wij waren rustig). Achteraf is hij zich wel komen excuseren wat we appreciƫren. Hier kon de rest iets van leren.
Je kan via een app frituur bestellen en ontbijt, beide hebben we gedaan.
Frituur:
De helft van de bestelling zat er niet bij, de persoon die het klaarmaakte had zijn mondmasker onder zijn neus staan en we moesten nog een kwartier wachten terwijl we het een paar uur ervoor besteld hadden voor om half 8 op te eten.
Ik had een hamburger en het vlees was te fel gebakken, geen groentjes bij of niks. (Hun befaamde kompas burger?)
Ontbijt: we hadden 8 pistolets besteld de dag ervoor, kwamen aan en ze hadden de 8 die we hadden aangeduid niet meer. Wat is het nut dan van bestellen? De jongen die er werkte was wel zeer vriendelijk en oplossingsgericht, liet ons wat anders kiezen.
Kortom, voor klantvriendelijkheid moet je hier niet komen.