Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Booking.com
eDreams
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (46)
Beoordelingen filteren
46 resultaten
Waardering van reizigers
9
21
9
3
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
9
21
9
3
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 46 beoordelingen
Beoordeeld op 20 juli 2021

Reeds het 6de jaar op rij komen we naar het bel casa suite hotel. De voorgaande jaren redelijk goed. Dit jaar een andere kamer gekregen aan de voorkant (straatzijde). We waren zoals voorheen steeds met 2 volwassenen en 2 kinderen. Er is in de Junior suite die wij geboekt hadden met 1 slaapkamer en een zetelbed. Dit jaar met de andere kamer kun je als het zetelbed uitgetrokken is, niet naar de keuken noch badkamer noch WC. Je moet over het zetelbed kruipen om naar de badkamer/WC te kunnen gaan. Degene aan de balie was zeer arrogant, wou ons geen andere junior suite geven. Later is de zaakvoerder langs gekomen en zei ons dat we maar konden vertrekken, ik zeer arrogant was en ook dat we ons geld gingen terug krijgen. Wat een leugen. We zijn 's nachts om middernacht nog vertrokken en daags nadien 's morgen terug gekeerd om de sleutels te overhandigen, de overnachtingen te annuleren en ons geld van de resterende 3 nachten terug te ontvangen zoals beloofd door de zaakvoerder. Niks was minder waar, we mochten vertrekken maar moesten alle nachten betalen. Ga er nooit heen, bar slechte accomodatie, 0 op 10 qua klantvriendelijkheid

Datum van verblijf: juli 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Poelaert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2020

goed gelegen hotel/studio's vlakbij strand,winkels restaurants,cafeetjes
onze junior suite voldeed aan onze verwachting en was ruim genoeg voor ons beiden met terrasje & zeer goede bedden,badkamer hadden we liever met douche gehad ipv ligbad met de extreme warmte
door de corona maatregels konden we jammer genoeg geen gebruik maken van de ontbijtruimte,maar dit werd zeer goed opgevangen door het vriendelijk personeel,dat s'morgens het ontbijt naar onze kamer bracht
tegen een democratische prijs kan je ook parking reserveren wat meegenomen is aan de kust,zodat je niet moet zoeken
komen er zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank hosteauxwim
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Wij verbleven hier met 2 volwassenen, kind van 2 en kind van 8 jaar. De studio was hiervoor eigenlijk te klein / niet geschikt. We hebben de boel redelijk moet herschikken (eettafel op balkon, alles aan de kant schuiven) om nog een beetje doorgang te hebben nadat de slaapbank was uitgetrokken. Hierop moesten wij dan slapen, in het living gedeelte, kinderen op de "echte bedden" in de slaapkamer.

Deze éénpersoonsbedden waren echter voor onze dochter van 2 nog niet geschikt, want veel te hoog (met stenen vloer) dus gelukkig hadden we ons babybedje bij waar ze dan maar in sliep.

Omheining van terras is overigens ook niet OK, vormt voor kleine kinderen een soort laddertje om op te klimmen. dit in plaats van een dikke glasplaat of verticale spijlen.

Ontbijt was dan wel weer prima en zoals gezegd, personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lisette F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

De naam suite niet waardig.
Gelogeerd in Junior suite, dit is een kleine studio, niet aan te raden met 2 kleine kinderen.
Levensgevaarlijk en zeer klein terras. (Klein tafeltje, 2 stoelen) Kinderen kunnen zeer makkelijk terrasdeur openen en via brandtrap naar beneden vallen.
Geen mogelijkheid om appartement op veilige manier te verluchten, er zijn geen kipramen.

Kamer is niet goed gepoetst, vloer WC was vuil, deuren keuken zo vettig als wat. Als extra kregen we een vettig sponsje van de voorgangers.

Je betaalt meer per persoon met wie je in kamer verblijft dat is absurd, achteraf bekeken is dit zo al veel te duur.

Er wordt op voorhand niet uitgelegd waar men gratis kan parkeren waardoor aankomst zeer chaotisch verliep ook bij andere gasten. Dit kan zeker voorkomen worden.

Poetsvrouw komt binnen om vuilzakjes op te halen maar dat is ook alles dan heb ik liever dat er niemand binnen komt en dat je dit zelf kan weggooien in een centrale vuilbak. Geen mogelijkheid om te sorteren?

Ik kan nog wel even doorgaan.

Pluspunt: absoluut de ligging, vlakbij zee en tram

Maar ons zie je hier niet meer terug.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank EvaPieter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Veerle D, Front Office Manager van Belcasa Suitehotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw reactie.
Alle kamertypes staan met foto's, beschrijving en grondplannetjes en m2 aanduiding op onze hotel-website weergegeven.
De naam "suite" duidt erop dat al onze kamertypes beschikken over 1aparte slaapkamer en een ingerichte keuken.
Wanneer een kamer niet voldoende gepoetst is, kan u ons hierover bij aankomst onmiddellijk, of tijdens uw verblijf informeren.
Onze receptie is elke dag geopend. Wij zijn hier om u te helpen, mocht u ons dit laten weten hebben, dan hadden wij sowieso iemand langs gestuurd om alles naar uw wensen in orde te maken. Hotelkamers worden per nacht verhuurd, en de prijs wijzigt steeds volgens het aantal personen dat in de kamer logeert. Wanneer 1 persoon een overnachting boekt is dit vanzelfsprekend een andere prijs dan wanneer 2 volwassenen en 2 kinderen logeren.
In alle badplaatsen aan de kust is parkeren in het hoogseizoen betalend. Op eenvoudige verzoek informeren wij onze klanten bij aankomst steeds over de parkeermogelijkheden in de omgeving.
Gezien het mooie weer, en de vele gasten die wij dagelijks ontvangen, kan het al eens gebeuren dat wanneer iedereen zijn weg zoekt, en iedereen zo vroeg en zo snel mogelijk wil inchecken, er een drukte ontstaat.
Spijtig dat u niet bij ons bent langsgekomen, op een misschien wat rustiger moment, wij hadden u heel graag geholpen en de nodige verduidelijkingen meegegeven.
Met vriendelijke groeten,
Veerle Dobbelaere

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 april 2018

Alles prima: garage OK, appartement OK, proper, goede bedden, rustig gelegen maar toch op wandelafstand van de zee, bakker en beenhouwer in de omgeving, fietsenverhuur in dezelfde straat, enz ...
Ideaal om tot rust te komen.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Riet-Francis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken