3 weken geleden beoordeeld

Bij de vernieuwde inrichting zijn ze studio Kos uit het oog verloren denk ik... Bed is niet opgemaakt, slechte kussens, geen handdoeken aanwezig! En vooral, de receptie was gesloten, dus geen mogelijkheid om iets te vragen. Kortom: dikke tegenvaller, vooral omdat dit soort dingen nergens duidelijk vermeld staat bij het het boeken. Jammer.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 2 september 2020

Heel fijne accommodatie. We verbleven 3nachten in studio Kos. Een super locatie met zicht op zee. Perfect uitgeruste kamer met kitchenette en balkon. Zeer lekker ontbijt met heel veel aandacht voor de Corona maatregelen, echt niets op aan te merken. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Hotelservice perfect.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Rustig hotel met ruime studio in ons geval! Mooi, landelijk ingericht met rustgevende kleuren. Aangenaam en ruim balkon waarop het aangenaam vertoeven was.
Elke studio heeft een keukendoek om eenvoudige maaltijden klaar te maken. Hierdoor is het gemakkelijk om , gezien de coronamaatregelen, in je eigen bubbel te blijven.
De kamers/studio’s zijn allen gedesinfecteerd bij aankomst en er is op elke studio ontsmettingsgel aanwezig! Ook aan de liften kan je je handen ontsmetten.
‘Het is eventjes lopen tot aan de zee maar dat is best te doen! Kortom, dit hotel is een aanrader! Je lieve viervoeter is ook welkom en als je wil kan je in dit hotel ook genieten van een heerlijk ontbijt!

Beoordeeld op 12 augustus 2020

Appartement was ruim en netjes.Er mocht misschien wat meer kookmateriaal voorhanden zijn. Zeer veel aandacht voor hygiëne en coronamaatregelen.1km van het strand en bakker,slager,krantenwinkel... vlakbij. We komen zeker nog terug.

Beoordeeld op 10 augustus 2020

C-Aparthotel Zon en Zee is een wat gedateerd complex waar sommige ruimten al wel van zijn gemoderniseerd, maar andere gedeelten niet. De kamers worden "Riviera Maison" style genoemd, maar dat is dan wel van heel verouderde collecties. Verwacht daar niet te veel van. Minpunten: je moet zelf bij aankomst je bed(den) opmaken. Er ligt een pakket voor je klaar, maar je moet het zelf doen en dat is wel een tegenvaller als je aankomt. De receptie is ook niet altijd geopend, dus soms sta je voor een dichte deur. Als je handdoeken wilt, moet je dat vantevoren aangeven en extra voor betalen. Badkamers zijn zeer klein. Bedden wel goed van kwaliteit, maar de kussens zijn een drama. Ontbijtruimte is gezellig en het ontbijt is prima. Wel duur voor de mate van keuze. Je moet zelf afwassen in je keukentje voor vertrek en je afval afvoeren. Al met al: het is een schoon en nette plek, maar voor die prijs verwacht je wel iets meer service. Vooral het bedden opmaken en handdoeken verstrekken, lijkt mij simpelweg inbegrepen te moeten zijn.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde is wel iets gezelliger dan het uitzicht aan de achterzijde op een bouwplaats.