Beoordeeld op 16 augustus 2020

Rustig hotel met ruime studio in ons geval! Mooi, landelijk ingericht met rustgevende kleuren. Aangenaam en ruim balkon waarop het aangenaam vertoeven was.
Elke studio heeft een keukendoek om eenvoudige maaltijden klaar te maken. Hierdoor is het gemakkelijk om , gezien de coronamaatregelen, in je eigen bubbel te blijven.
De kamers/studio’s zijn allen gedesinfecteerd bij aankomst en er is op elke studio ontsmettingsgel aanwezig! Ook aan de liften kan je je handen ontsmetten.
‘Het is eventjes lopen tot aan de zee maar dat is best te doen! Kortom, dit hotel is een aanrader! Je lieve viervoeter is ook welkom en als je wil kan je in dit hotel ook genieten van een heerlijk ontbijt!

Beoordeeld op 12 augustus 2020

Appartement was ruim en netjes.Er mocht misschien wat meer kookmateriaal voorhanden zijn. Zeer veel aandacht voor hygiëne en coronamaatregelen.1km van het strand en bakker,slager,krantenwinkel... vlakbij. We komen zeker nog terug.

Beoordeeld op 10 augustus 2020

C-Aparthotel Zon en Zee is een wat gedateerd complex waar sommige ruimten al wel van zijn gemoderniseerd, maar andere gedeelten niet. De kamers worden "Riviera Maison" style genoemd, maar dat is dan wel van heel verouderde collecties. Verwacht daar niet te veel van. Minpunten: je moet zelf bij aankomst je bed(den) opmaken. Er ligt een pakket voor je klaar, maar je moet het zelf doen en dat is wel een tegenvaller als je aankomt. De receptie is ook niet altijd geopend, dus soms sta je voor een dichte deur. Als je handdoeken wilt, moet je dat vantevoren aangeven en extra voor betalen. Badkamers zijn zeer klein. Bedden wel goed van kwaliteit, maar de kussens zijn een drama. Ontbijtruimte is gezellig en het ontbijt is prima. Wel duur voor de mate van keuze. Je moet zelf afwassen in je keukentje voor vertrek en je afval afvoeren. Al met al: het is een schoon en nette plek, maar voor die prijs verwacht je wel iets meer service. Vooral het bedden opmaken en handdoeken verstrekken, lijkt mij simpelweg inbegrepen te moeten zijn.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde is wel iets gezelliger dan het uitzicht aan de achterzijde op een bouwplaats.
Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Grote, gratis parking aan het hotel.
Ruim appartement. De badkamer en het keukentje waren niet vernieuwd maar wel proper. De rest was wel mooi vernieuwd.
De hotelservice is wel handig!
Het ontbijt was ok.
Op 10 minuutjes wandelen ben je aan de zee, je bent dan op het uiteinde van Westende.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Studio Riviera Maison 41 Santorini.
Onze vaste stek telkens 2 of 3 nachtjes.
Zoals gewoonlijk tip top in orde.
Zeer vriendelijke ontvangst aan receptie.
Propere studio.
Overal handgel.
Flyer aan onze deur i.v.m.corona schoonmaak.
Ontsmette sleutel.
Bed zelf opdekken,ja o.k
En het bouwwerf rondom ,maar dat is ook het enige minpuntje.
Wij zijn in elk geval heel tevreden en op elk moment voelden we ons corona veilig.
We hebben al terug gereserveerd voor oktober,november en december.
Telkens 2 of 3 nachtjes,dus dat zegt genoeg hè.
Van Mierlo - Levaque Antwerpen

Datum van verblijf: juli 2020