Beoordeeld op 15 juli 2020

Studio Riviera Maison 41 Santorini.
Onze vaste stek telkens 2 of 3 nachtjes.
Zoals gewoonlijk tip top in orde.
Zeer vriendelijke ontvangst aan receptie.
Propere studio.
Overal handgel.
Flyer aan onze deur i.v.m.corona schoonmaak.
Ontsmette sleutel.
Bed zelf opdekken,ja o.k
En het bouwwerf rondom ,maar dat is ook het enige minpuntje.
Wij zijn in elk geval heel tevreden en op elk moment voelden we ons corona veilig.
We hebben al terug gereserveerd voor oktober,november en december.
Telkens 2 of 3 nachtjes,dus dat zegt genoeg hè.
Van Mierlo - Levaque Antwerpen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020

Bij aankomst bleek dat wij op de 278 euro voor twee nachten exclusief ontbijt nog eens 36 euro extra moesten betalen voor handdoeken en het verblijf van onze hond. Wanneer je ruim 150 euro per overnachting betaalt voor een 'Riviéra Masion deluxe appartement', mag je toch wel verwachten dat:

- de zeep in douche is aangevuld,

- de ramen proper zijn

- er geen scheuren in de zetel/ligbed zitten

- de bedden opgemaakt zijn ipv een lakenpakket op het bed gegooid is
- je niet door de zetels heen zakt

- er een vaatwas aanwezig is, evenals een degelijk koffiezetapparaat. En tenslotte dat de wifi werkt.

Bovendien was het "deluxe" appartement wel eens aan opfrissing toe, het ziet er afgeleefd uit. Ook de omgeving rond het hotel ziet er niet uit (er moet aandacht aan de aanplanting, verharding, speeltuintje, parking geschonken worden) en voor de rest is het één grote werf.

Ik zou als merk "Rivièra Maison" hier mijn naam niet aan willen verbinden.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 2 juli 2020

De buitenkant is mss een beetje gedateerd, maar vanbinnen is het heel mooi ingericht. Ruim appartement met goede bedden.
Zeer uitgebreid - Corona proof - ontbijt.
En vriendelijke ontvangst / bediening.

Vlak bij de zee en veel leuke restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 21 juni 2020

Heel verrast door de aanpak - handgel overal - ontbijtbuffet alles individueel verpakt en handgel in de ontbijtzaal - al het personeel met mondmasker - studio die wij gevraagd hadden ook gekregen - leuk verblijf gehad - genoten van het hondenstrand in de buurt

Kamertip: Studio 48 op 4 de verdiep hoekstudio met verzicht op zee en prachtige zonsondergang
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 maart 2020

Leuke ingerichte appartementen, met aparte slaapkamer, badkamer, apart wc, slaapbank. Goed verzorgd. Vriendelijk onthaal. Als de receptie gesloten is bij aankomst, wordt dit goed geregeld en gecommuniceerd. Op wandelafstand van het strand. Veel parking! Bakker om de hoek.

Datum van verblijf: maart 2020