TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

wij hebben hier 4 nachten gelogeerd.
zelf ben ik een redelijke poetser als ik ergens ga logeren (helaas vies van veel dingen) maar dit appartament was echt schoon!!
badkamer was echt heel netjes koffiezetter en magnetron ook prima. koelkast was ook echt schoon.
Bedden zijn prima maar heb wel eens lekkere bedden gehad.
grote kamers miste alleen wel 1 nachtkastje.
apart toilet.
meubilair is goed maar 1 stoel was wel echt duidelijk toe aan een nieuw zitkussen.

Kortom prima appartament!!

de hal naar de appartamenten mag de vloerbedekking wel vervangen worden.
Nadeel is dat er gekookt kan worden in de appartamenten en dat de "kooklucht" rredelijk blijft hangen.

Receptie is vriendelijk, deze sluit om 1800 en vanaf dan kom je alleen binnen met een code. dit werkt prima.
Zelf hebben we het ontbijt niet afgenomen vonden 17.50 pp wel erg duur voor een ontbijt.
Vollop parkeergelegenheid. (gratis)

Strand vind ik toch wel een eindje lopen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Het hotel is rustig gelegen op wandelafstand van het strand en Wenduine - Bad.
Er is een ruime, gratis parking.
Je kan zelf op voorhand on line inchecken.
Mooie sfeervolle lobby en ontbijtruimte.
Heel lekker ontbijt, zeker zijn meerprijs waard.
Voor wie zelf zijn ontbijt wenst klaar te maken in de kitchenette is er een mooie bakkerij op de hoek.
Vriendelijke bediening.
Prijs / kwaliteit is zeker ok.
Kamers hebben een lichte opfrisbeurt ondergaan en zijn voorzien van alle comfort.
Leuk dat ook de hond hier welkom is.

Kamertip: Het ontbijt dat deze verblijfplaats aanbiedt als extra is echt wel een aanrader!
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanbinnen mooie decoratie, zowel de hal als het appartement. Ruime parking, ruime slaapkamer, maar voor 176 euro per nacht verwacht ik wel iets meer en een aantal dingen kunnen niet voor deze prijs: grote douchekop werkte niet goed, handdoeken apart te betalen, bed moet je nog zelf opdekken, geen vaatwas en een oude koffiezet met filters en vooral het lelijke uitzicht op de bouwwerf.

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven met 7 personen. Erg mooi appartement, leuk in landen thema's. Omgeving is nog in aanbouw maar deze locatie is aan te raden en kort bij het strand. Het ontbijt is erg goed en zeer uitgebreid.

Beoordeeld op 30 juli 2019

We verbleven in een "Master Suite met 2 Slaapkamers". Receptie is prachtig gerenoveerd, maar eens in de gang naar de kamers is het duidelijk te zien dat er nog veel werk is om alles in orde te stellen. Oude tapijten en rare geur in de gangen, veel vuil op kamervloer/nachtkastjes. Wij betaalden 185€ voor 1 nacht zonder ontbijt en vinden dit toch te veel voor het aangebodene. Wel heel rustige ligging en gratis parking.

Datum van verblijf: juli 2019