TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanbinnen mooie decoratie, zowel de hal als het appartement. Ruime parking, ruime slaapkamer, maar voor 176 euro per nacht verwacht ik wel iets meer en een aantal dingen kunnen niet voor deze prijs: grote douchekop werkte niet goed, handdoeken apart te betalen, bed moet je nog zelf opdekken, geen vaatwas en een oude koffiezet met filters en vooral het lelijke uitzicht op de bouwwerf.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven met 7 personen. Erg mooi appartement, leuk in landen thema's. Omgeving is nog in aanbouw maar deze locatie is aan te raden en kort bij het strand. Het ontbijt is erg goed en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

We verbleven in een "Master Suite met 2 Slaapkamers". Receptie is prachtig gerenoveerd, maar eens in de gang naar de kamers is het duidelijk te zien dat er nog veel werk is om alles in orde te stellen. Oude tapijten en rare geur in de gangen, veel vuil op kamervloer/nachtkastjes. Wij betaalden 185€ voor 1 nacht zonder ontbijt en vinden dit toch te veel voor het aangebodene. Wel heel rustige ligging en gratis parking.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 april 2019

We verbleven in één van de prachtige gerenoveerde suites.
Alles was prima verzorgd en netjes. Ingerichte keuken. Badkamer en toilet van elkaar gescheiden. Comfortabele zetel waarvan vlot een (iets minder comfortabel, maar nog zeer schappelijk) bed van gemaakt kon worden.
Enkel één donsdeken was aan vervanging toe. We hebben dit bij het uitchecken gemeld aan de receptioniste en die heeft het onmiddellijk genoteerd. Er wordt dus naar alle waarschijnlijkheid wel iets gedaan met de opmerkingen van de gasten.
Heel rustige nachten gehad, geen enkel geluid te horen buiten.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Verse pistolets (geen afbak!), sandwiches, verschillende soorten brood, muesli, verschillende granola's, zoet en hartig beleg, eitjes, spek, yoghurt, ... Niets op aan te merken en al zeker helemaal niets gemist! Voor ons was dat zijn geld dik waard!

Tegenover het hotel is een fijne brasserie, met een eenvoudige, maar lekkere keuken en - ook niet onbelangrijk met kleine kinderen - een heel uitgebreide speelhoek! Vriendelijke service ook daar!
In de buurt bakker, slager, frituur, ... dus mogelijkheden genoeg om te eten en te drinken.

Op 20 min rijden van Plopsaland en toch rustig gelegen. Top voor enkele daagjes uit met het gezin.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

Niet de eerste keer, en zeker niet de laatste keer! :-)
Telkens een leuk verblijf in dit mooi gerenoveerde "hotel". Ik zet hotel tussen haakjes want eigenlijk zijn het allemaal betaalbare, kleine studio's en appartementen.... Heel leuk om zelf te kunnen koken.

Minpuntjes:
- de dame aan de receptie had waarschijnlijk een mindere dag (of twee) want haar woorden en zinnen bleken heel "duur" te zijn. Meer dan "aub" en "dat is daar" kwam er niet uit...Spijtig....;
- het middenplein is dringend aan vernieuwing toe (maak er aub een mooi groen parkje van met bomen en een speeltuin) en het achterliggend braak stuk terrein is echt niet om aan te zien. De tegenstelling met het mooie interieur vloekt als een tang op het spreekwoordelijke varken;
- Veel nachtlawaai op het binnenplein;
- VEEL te duur ontbijt (voor wat het maar is).

Maar, we gaan zeker nog eens terug!!! :-)

Datum van verblijf: maart 2019