Beoordeeld op 23 maart 2019

We hadden een gezellige studio gehuurd in Riviera maison stijl. De studio was compleet ingericht met alles wat men nodig heeft: Compacte keuken met koelkast, vierpits elektrische kookplaat, koffiezetapparaat en magnetron.
Eethoek, zithoek en een heerlijk bed.
Badkamer en toilet van elkaar gescheiden. Fijne douche met krachtige straal.
De ligging was zeer centraal ten opzichte van de kust en steden als Oostende, Gent, Brugge en Kortrijk zijn een bezoek meer dan waard.
De medewerkers waren zeer hartelijk en gastvrij.
We hebben geen gebruik van het ontbijt gemaakt, maar de algemene ruimte waar men een drankje kan drinken tegen zeer schappelijke tarieven was heel warm en gezellig, geheel ingericht door Riviera maison, hetgeen een rijke uitstraling gaf.
We komen zeker terug, want de studio, met ruim balkon, is ons zeer goed bevallen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met gekke kantjes appartement formule,zelf bed opmaken
Handdoeken moeten bijgehuurd worden
Gratis parkeren,net ontbijt
Niet goedkoop en eindje lopen van de zee
De omgeving is een bouwwerf nog voor enige tijd

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019

Leuke gezellige studio met alles wat je nodig hebt. Ontbijt is niet goedkoop maar wel zijn geld waard, ook deze ruimte heeft een aangename rustgevende sfeer. Voor 54 € per nacht was dit dik in orde. Op 1000 m stappen zijn de duinen en het begin van de dijk richting Westende - Middelkerke.

Beoordeeld op 25 februari 2019

Ideaal voor een weekendje weg met kleine kinderen, ruim appartement met de nodige voorzieningen, helaas geen airco wat in de zomer wel eens lastig zou kunnen zijn. Kamer kan hier en daar wat opfris gebruiken.

Beoordeeld op 2 februari 2019

leuke, gezellige studio, proper en alles wat je nodig hebt en de hond mag ook mee.Centrale ligging maakt dat wandelen zeer leuk is.Kom zeker nog terug voor een langer verblijf om optimaal van de studio te kunnen genieten.

• Reistype: Reisde alleen