Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi onderhouden minigolf en gezellig terras

Gezellige namiddag gehad, partijtje minigolf, gevolgd door een drankje op het terras, terwijl de ... meer lezen

Beoordeeld op 17 augustus 2019
Luc D
Gezellige zaak.

Rustig gelegen. Mooi en ruim terras. Uitgebreide kaart. Ideaal om uw kinderen te zien golven ... meer lezen

Beoordeeld op 8 april 2019
Krol7476
Lees alle 21 beoordelingen

Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam parkoer. Sfeervol zonnig terras met speeltuintje . Vriendelijke bediening mooi gepresenteerde producten . Ook lekkere snackjes te verkrijgen .

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leukste activiteit aan de kust!
Toffe minigolf, leuk terras, vlotte bediening, sfeer en ambiance!
De gerechten zijn ook super lekker en kindvriendelijk!
Een echte aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ideale activiteit voor kinderen. Nadien kan je relaxen in de lounge zetels van het fijne terras. Ook originele streekbiertjes te koop.

Beoordeeld op 9 augustus 2017

De minigolf is redelijk geschikt voor kleinere kinderen, niet te moeilijk. Ze hebben een gezellig terras en heel lekkere snacks. De bediening was heel vriendelijk. Dit is echt een aanrader. Enig minpuntje is misschien het ontbreken van de mogelijkheid om te betalen met de kaart. Eten, drinken & minigolf loopt toch algauw op...

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Zon met enkele wolken en geen zin om naar het strand te gaan, zodat we ervoor kozen om met ons metekindje te gaan minigolven in Westende-bad.
Leuke, ietwat verouderde minigolf (de respectievelijke holes kunnen een lik verf gebruiken), maar de vriendelijke en vlotte bediening achteraf - om de resultaten te evalueren bij een lekker biertje en borrelhapje - doet dit snel vergeten.
Bij gelegenheid proef ik graag een schotel van de kaart, want de gerechten die passeerden roken heerlijk!