“Lekker ijs en eerlijke prijs”
Beoordeling van Cocorico westende

Cocorico westende
Geclassificeerd als nr. 13 van 61 Restaurants in Westende
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs is heel lekker. Je betaald 2 euro voor 1 bol. Bij meerdere bollen daalt de prijs. Maar met 1 bol heb je meer dan voldoende, er wordt rijkelijk geschept. Bediening zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2019

9 juni 2019 beoordeeld

Ze zijn hier niet kinderachtig en zou me niet laten verleiden voor 3 bollen. Die zijn zonder dat het over je vingers loopt niet op te krijgen.
Lekker ambachtelijk ijs voor een prima prijs.
Lekkere krokante hoorntjes ook.
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: juni 2019
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor € 1,80 krijg je een grote bol lekker ijs. Er zijn veel keuzes en de bediening is vriendelijk. Je kan je ijsje rustig opeten op het terras met banken in het midden van de dijk. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk moest ik dit bericht al een jaar of 10 geleden erop gezet hebben. Toen Cocorico in het geel en groen op de gevel van een houten kraampje stond. Toen al was het de beste van de kust. Maar wat zeg ik nergens at ik beter ijs dan in Cocorico. En geloof me ik ben een ijsverslaafde. Alleen daarheen en bewijs me eens dat ik ongelijk heb.

Datum van bezoek: juli 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker ijs!
De eerste indruk van de gevel en de toog is wat slordig. Maar de bediening was zeer vriendelijk en het ijsje en de warme Brusselse wafel waren heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cocorico westende bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In Cocorico westende geweest? Deel je ervaringen!