Beoordeeld op 19 september 2019

Na gevraagd te hebben om zelf onze drank binnen te halen en te betalen kregen we een neen. Ze bedienen aan tafel zeggen ze. We verwittigde dat de hond ging blaffen. Als ze de drank brachten en de hond blafte werden nog harden dan de hond blafte af geblaft. We moesten maar geen hond houden! Er was geen volk op het terras. Echt niet kland vriendelijk. Ons zien ze daar nooit meer.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Met een grote groep (>30) komen aanwaaien, dorstig en uitgehongerd. Alle begrip dat de keuken niet voorzien was om onverwachts voor zo'n grote groep te koken. Maar de manier waarop je zoiets aanbrengt... Eerst wat scheve bikken en dan werden we door een onvriendelijke serveuse zeer onbeleefd de deur gewezen. We kregen zelfs geen drinken, terwijl er pp het terras plaats genoeg was. Ah neen, het was enkel restaurant op dat moment maar eten kon niet Begrijpe wie begrijpen kan! Wandel een paar meter verder naar beachclub De Kwinte, lekker gesmuld en met de glimlach bediend!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Bij St laureins kan je drinken en eten,er sta op restaurant, met de hondjes wou men op het terras zitten,maar de uitbaater wou ons niet bedienen,op de deur stond hondvriendelijk,dus gingen we binnen,we vroegen waar mogen we zitten,hij zei heel onbeleefd daar,ik vroeg een beetje vriendelijker te zijn,en hij ging in zijn keuken,we hebben niet bediend geweest,mijn ma zei hij zal wel komen maar na 10 min nog niemand,dan zijn we maar vertrokken

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het wordt hoog tijd dat de uitbaters een nieuwe broodwinning zoeken. Ze doen het duidelijk serieus tegen hun gedacht. Zeer onvriendelijke eigenaars. Stap een beetje verder en geef je geld aan mensen die bereid zijn wat moeite te doen om je vriendelijk te ontvangen en te bedienen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gereserveerd per mail. Goede verwachtingen dus...
Zeer koel , onbeleefd en arrogant ontvangen.
Riepen bij onze aankomst iemand uit de keuken als volgt; ‘’GE MOET HIER EENS KOMEN ZIEN WAT HIER NU TOEKOMT!’
(Over onze bruine huiskleur (ter info )
Dienden VOORAF te betalen ...!!!???
Kregen direct te horen; verboden kamer venster open te zetten!! (Waarom??) Verder zeer dominant aangesproken door de BAZIN !
Werden plots geconfronteerd met een VALSE BESCHULDIGING de Smartphone Van de bazin gebroken te hebben ( die wij nooit hadden gezien of aangeraakt!)
Hebben de bazin nog zien uitvliegen tegen andere klanten. Letterlijk AFBLAFFEN !!

Wij zijn uit schrik vertrokken en zijn onze centen kwijt. We durvden deze niet eens terugvragen uit schrik ook afgeblaft te worden.
NB
Er is daar ook weinig volk te zien en dat zal dus ook een reden hebben.
Pas achteraf gezien op Tripadviser restaurant St Laurens ; meerdere identieke ervaringen gelezen.
Te laat voor ons.

Hopelijk trapt niemand in deze touristtrap.

Datum van verblijf: augustus 2018