Beoordeeld op 19 februari 2017

Schitterende ligging midden in de duinen van Westende met een geweldige
keuken; we komen daar al vele jaren en zijn er altijd van harte welkom.
Telkens we daar aankomen voelt het aan als een beetje thuiskomen!
Allemaal bijzonder toffe mensen daar!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2016

We zijn bij jullie altijd welkom met onze twee hondjes.
Gelijk welk seizoen.
Al is het maar voor een koffietje of een volledige maaltijd!
Winter, lente, zomer of herfst!
Het strand, met hondenstrand is dichtbij!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Gunstig gelegen aan de duinen en strand. Prima zicht op zee. Gratis parking. Grote honden toegelaten, opgepast, geen lift wel met de trap te doen. Familiale sfeer. Een goed restaurant en prima ontbijt. Enkele mankementjes in de kamer, zoals doorlopende wc en kapotte valiezenrekje. Maar al bij al, goed voor een kort verblijf en ga zeker nog terug.

Kamertip: Reserveer rechtstreeks via het hotel.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 juni 2016

Zeer gedateerd hotel, hier heeft de tijd 50 jaar stil gestaan. Daarbij is het ook nog eens smotsig en stoffig, er wordt slecht schoongemaakt. Twintig verschillende kleerhangers in de kast, waarbij enkele kapot.Het uitzicht op zee is mooi en de bedden zijn goed. Het restaurant is goed.

Kamertip: Een ander hotel
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 december 2015

Hotel kamers zijn basic, maar voldoen zeker voor een kort verblijf aan zee; hebben een eigen badkamer met bad/douche, lavabo en wc.
Er is tevens een frigo aanwezig op de kamer.
Hotel is zeer rustig gelegen en toch vlakbij strand en duinen.
Prima en uitgreid ontbijt.
Lekker eten en drinken in het restaurant!
Op mooie dagen en avonden kan je buiten op het terras eten of gewoon iets drinken.
Dit is een van onze favoriete plekjes tijdens korte verblijven aan zee.
De auto kan op de openbare (deels gratis) parking blijven staan want tramhalte is op wandelafstand van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2015