eDreams
FindHotel
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 26 juni 2016

Zeer gedateerd hotel, hier heeft de tijd 50 jaar stil gestaan. Daarbij is het ook nog eens smotsig en stoffig, er wordt slecht schoongemaakt. Twintig verschillende kleerhangers in de kast, waarbij enkele kapot.Het uitzicht op zee is mooi en de bedden zijn goed. Het restaurant is goed.

Kamertip: Een ander hotel
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 december 2015

Hotel kamers zijn basic, maar voldoen zeker voor een kort verblijf aan zee; hebben een eigen badkamer met bad/douche, lavabo en wc.
Er is tevens een frigo aanwezig op de kamer.
Hotel is zeer rustig gelegen en toch vlakbij strand en duinen.
Prima en uitgreid ontbijt.
Lekker eten en drinken in het restaurant!
Op mooie dagen en avonden kan je buiten op het terras eten of gewoon iets drinken.
Dit is een van onze favoriete plekjes tijdens korte verblijven aan zee.
De auto kan op de openbare (deels gratis) parking blijven staan want tramhalte is op wandelafstand van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 26 februari 2013

bij het gebruik van de kamer werd er vastgesteld dat
1. bij het nemen van een douche om 11.00 u 's morgens koud water
2. er de tweede dag geen shampoo was om een douche te nemen voor beiden en we onze haren met een zeepblokje moesten wassen
3. 's avonds bij thuiskomst om 23.30 u de kamerdeur wagenwijd openstond (logeerbed was weggenomen) en iedereen zo maar een dure laptop van meer dan 1000 euro kon wegnemen ?
4. de uitbaatster stelde dat ze geen ontbijt tegen 08.00 u kon geven omdat het brood om 08.30 u wordt geleverd en toen ik de wagen ging inladen om 7.40 u het brood en de pistolets aan uw deur stonden.
5. De man van de uitbaatster rookt gewoon in de keuken achter de gelagzaal.

Dit hotel is een schande !

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 5 november 2012

23-7-2012 Een zeer aangename en zonnige verrassing om na een lange tijd nog eens in Westende twee dagen aan zee door te brengen. Heel mooi gelegen hotel en kamer met prachtig zicht op zee en duinen. Wij kozen voor half pension en we kregen 's avonds een heerlijk prachtmenu, de volgende morgen gevolgd door een smakelijk uitgebreid ontbijt. De verwelkoming is wat zakelijk maar dat weegt niet op tegen de rest. Het personeel is verder hulpvaardig en vriendelijk. We gaan er zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 11 juli 2011

De ligging van het hotel temidden van de duinen is subliem. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Het zeezicht vanuit de kamers is gewoonweg fantastisch. De keuken is een aanrader.....zeer lekker visgerechten ! Wij kwamen voor de tweede keer naar dit hotel en wij keren zeker weer. Hier krijg je echt een zee-gevoel !

Datum van verblijf: juli 2011