Ik verbleef in hotel Westende voor 1 nacht omdat ik een opleidingsweekend volgde in de buurt.
Aangezien ik enkel in de mogelijkheid was om in te checken na de gangbare check-in tijd, probeerde ik dat de 4 dagen voor mijn verblijf telefonisch te melden. Telkens voicemail. Ik heb 3 keer een boodschap achtergelaten. Ik kreeg geen telefoon of bevestiging terug.
Ik kon dus niet anders dan tijdens mijn opleidingsdag naar het hotel te rijden, om verzekerd te zijn van een bed 's avonds.
De hotelbaas was gelukkig aanwezig en ik kreeg zonder veel uitleg de sleutel van mijn kamer. Blij dat dit toch geregeld was. De kamer was heel ruim en netjes en ik zag mijn nachtje daar helemaal zitten.
Toen ik aankwam rond 18u had ik een aangenaam warme kamer. Een half uur later, toen ik mij wou douchen, ijskoud water. De kamer koelde ook helemaal af en snel. De radiatoren stonden koud en ik stond in mijn blootje š Ik besloot van te telefoneren naar het hotel. De verwarmingsketel had het opgegeven, het was nochtans net een nieuwe.. Maar de technieker was onderweg en alles zou opgelost raken. Ik begreep de ongemakkelijke situatie voor de hoteleigenaar en heb mij toen maar met een donsdeken aan het werk gezet. Lukte werkelijk niet door de kou..
Na een goed uur voel ik dat de radiator opnieuw warm krijgt!! Na 10min opnieuw koud.. Mijn wijsvinger ondertussen ook half bevroren door het voelen aan het water.. Ik wou zo graag warmte voelen!!
Ik bel opnieuw naar de hoteleigenaar, de technieker zou terugkomen..
hij kreeg het duidelijk niet opgelost want ben uiteindelijk rond 23u gaan slapen met 3 dekens op mij... Toen begon recht boven mij een klein feestje. Laminaat op de vloer... echt waar, ik geloofde niet wat ik meemaakte daar. Rond 2u30 belde ik opnieuw op omdat ik gewoonweg nu ook niet kon slapen...Hij was niet aanwezig, net zijn dochter gaan ophalen..
Toen ik hem zei dat ik het bijna ongelofelijk vond wat ik daar allemaal meemaakte werd hij helemaal kwaad en riep hij 'wuk
Wilje dak doene miskien? Moek a vuurtje komen stoken in je komertje den? En hij gooide de telefoon dicht.
Ik was er niet goed van..
's Anderendaags nog steeds ijskoud water, geen verwarming en ik kon me dus niet douchen. Dan met bepaalde zenuwen naar het ontbijt... geen excuses enkel een formele, correcte bediening...
Het ontbijt was Ok. Ik zag dat hij zijn best had gedaan en deed (op zijn manier...)
Bij het uitchecken stond hij te liegen in mijn gezicht maar ik had schrik van die man en heb betaald (ookal lag ik 's nachts na te denken hoeveel enkel een dak, een bed en een tv waard zijn)
Ik liet me dus helemaal intimideren terwijl ik een klant was. Vandaar dit relaas. Deze hoteleigenaar is grof, niet constructief en respectloos.
Don't go there!!