Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 17 oktober 2022

Weekend weg met de zussen en moeder. Bewust een 8 personen appartement geboekt, zodat ieder een aparte slaapruimte heeft. Teleurstelling... Als volwassenen in een stapelbed, oké, maar dan moet je wel fit zijn om in het onderste bed te rollen... Het bovenst was ook een optie, maar dan was het kunst en vliegwerk om op het trapje je balans te vinden. Wel goed gelachen om erin en vooral eruit te geraken. De matrassen zijn ook wel heel smal, 80 cm is maar zozo. Trouwens de matras heeft een plastiek cover, wat wel een zweterig en klam gevoel geeft. De badkamers zijn ruim en netjes. De keuken is compleet. De woonkamer is voldoende, maar wij stellen wel vragen als je hier met 4 volwassenen en 4 kinderen moet zitten bij regenweer en/of 's avonds. Het terras was ook aan de krappe kant, er staan weliswaar 8 (!!) stoelen en 1 tafeltje. Verder niet bewegen dan... Heel rustige omgeving, flinke wandeling naar zee of de zeedijk. Betalend parkeren, dit is overdreven, je moet soms bij drukte, buiten de parkeeromgeving je wagen zetten. Onderhoud op die parking is dringend nodig, veel losse tegels. Wel een pluspunt, we hadden gedekte bedden besteld, die waren niet gedekt bij aankomst, wel was er net beddengoed dat klaar lag. Maar na een telefoontje werd dit dadelijk opgelost. Twee vriendelijke dames hebben alles in orde gebracht op een zeer korte tijd. Voor herhaling vatbaar? Ik denk het niet...

Kamertip: Boek een groter appartement dan nodig voor voldoende ruimte.
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Proper en voldoende ruimte maar verwacht geen luxe of gezelligheid.

Alle ruimtes zijn goed gepoetst. De keuken is volledig.
De bedden zijn ok.

De digitale check in verloopt vlot.

Wij hadden achteraf een goed gevoel over de accomodatie maar meer dan ok was het niet.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 1 september 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 3 dagen met onze 2 kindjes. Rustig gelegen nabij het dorp en toch nog op wandelafstand van het strand (1,2 km ongeveer). Het appartement op zich is niet zo groot maar alles is aanwezig en oogt redelijk modern. Wij komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Je kan gratis parkeren in de Essex Scottishlaan.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 17 augustus 2021

De locatie en de voorzieningen op zich zijn wel ok, maar basic. Ik heb bijna €700 betaald voor een familieappartement voor een weekend. Het was wel in het hoogseizoen en laat geboekt, maar toch... Geboekt via Booking.com en op de foto's waren de familieappartementen steeds met terras. Ik had echter een "terras" van 30 cm. Dus eerder een mini balkon. Het bed vond ik ok, de ruimte op zich ook. Het was ook proper gekuist. De batterijen van de afstandsbediening van de TV waren plat en de airco werkte niet/nauwelijks. Naar mijn gevoel betaal je hier te veel voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 juli 2020 via mobiele applicatie

Reeds meermaals geboekt. Laagseizoen

Wat krijg je?
Een moderne propere studio met basis uitrusting. Een rustige omgeving met weinig lawaai of drukke weg. Op 15 minuten wandelen van de dijk. Ruime parking betalend. Een balkon of terras. Airco. Wi fi . Een behulpzame concierge die U graag helpt en tips geeft!

Wat krijg je niet. Een gezellig warm hotelgevoel, geen bediening, geen contact met personeel. Geen chique of luxe. Onze internet verbinding was niet stabiel
Als je dit wil zijn er andere adressen. Maar als je hier geen waarde aan hecht dan is dit een ideale formule

Datum van verblijf: juli 2020