ZenHotels.com
Beoordeeld op 23 februari 2020

Vriendelijk onthaal en correcte samenwerking vooraf via e-mail.
Zeer proper appartement met alles voorradig wat nodig is.
Wel aan de kleine kant (dit zou voor ons een minpunt kunnen zijn om volgende keer voor een ander verblijf te kiezen)
Ook het bovenste stapelbed is zeer onhandig om op te maken...
We hadden pech met het weer (storm) dus we waren wel blij dat ons appartement dichtbij Plopsaland/Plopsaqua lag :)
Bij mooi weer lijkt het ons zeer kindvriendelijk met een speeltuin buiten, en ouders die vanop hun terras alles goed kunnen opvolgen. Ook aan de receptie een aparte speelruimte voor kinderen.

We kunnen het dus wel aanraden, maar we zouden dan zelf wel een groter appartement boeken...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 februari 2020

Super!!onthaal top conciërge heel vriendelijk en nodige uitleg over verblijf kamer zeer verzorgd alles is aanwezig we zullen er van genieten ! We weten zeker dat we hier nog zullen terug komen Familie Janssens

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Dit was voor ons een ideaal appartement (2 volwassenen + 3 kindjes van 5jr, 3jr en 4m)
+ Gezellig ingericht
+ Praktisch ingedeeld
+ De kamer was groot genoeg voor een extra reisbedje
+ Grote badkamer
+ Dichtbij het centrum
+ Wandelafstand van het strand
- Een te zachte matras (persoonlijke voorkeur)
- Toilet op de badkamer

Beoordeeld op 25 september 2019

Saai sfeerloos gebouw. Met code (via de mail ), slagboom parkeerplaats , code voor de deur. We hebben tijdens ons verblijf geen personeel gezien. Kregen telefoonnummer voor evt vragen . Studio vies nagels op de vloer. Sigarettenpeuken op balkon

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi gebouw van de buitenkant. Binnenkant sfeerloos lange saaie gangen. De ligging van onze studio was aan het eind van de lange gang in een donkere hoek tegen een leegstaand dichtgetimmerd gebouw . Gevraagd om andere plek maar dit was helaas niet mogelijk omdat alles bezet was. Volgens diverse sites was er plek genoeg. Hadden rechtstreeks geboekt omdat we dachten dat we dan mooie plek zouden krijgen . Beter via andere sites boeken Studio inrichting was wel ok