Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 25 september 2019

Saai sfeerloos gebouw. Met code (via de mail ), slagboom parkeerplaats , code voor de deur. We hebben tijdens ons verblijf geen personeel gezien. Kregen telefoonnummer voor evt vragen . Studio vies nagels op de vloer. Sigarettenpeuken op balkon

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi gebouw van de buitenkant. Binnenkant sfeerloos lange saaie gangen. De ligging van onze studio was aan het eind van de lange gang in een donkere hoek tegen een leegstaand dichtgetimmerd gebouw . Gevraagd om andere plek maar dit was helaas niet mogelijk omdat alles bezet was. Volgens diverse sites was er plek genoeg. Hadden rechtstreeks geboekt omdat we dachten dat we dan mooie plek zouden krijgen . Beter via andere sites boeken Studio inrichting was wel ok

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik geef maar 3 sterren omdat er zeker wel positieve dingen zijn op te noemen.
Goede bereikbaarheid
Dichtbij het strand 10 minuten wandelen ben je er. Wel weinig strand tentjes hier. En een niet zwemmen zone.
Goede service
Kind- en rolstoelvriendelijk
Erg dicht bij plopsaland de panne. Dit is echt een aanrader en op tijd vertrekken anders haal je het niet.

Maar...

Kleiner als het op de foto's lijkt.
Compliments naar de fotograaf.

Bed te klein
Een plastic toplaag op 't matras.
Erg veel geluid bij het keren in bed.
Erg warm daardoor. Tweepersoonsbed van 140cm is echt te smal. En 1 van de twee ligt opgesloten tegen de muur.

De douche..
Slechte afwatering. Heel de vloer word zeiknat.

De tussen schuifdeuren liep er 1 niet soepel, maar erg zwaar. Mijn kinderen kregen deze niet open.

De prijzen van alle service is niet meer leuk.
2 volwassen en 2 Kids een friet en 2 snacks. Bijna 40 euro kwijt.
Broodjes in de morgen kun je halen bij de broodkar. Maar voor 8 broodjes betaal je vlot 10 tot 12 euro.

De WiFi is een lachertje. Netflix kun je hier echt wel vergeten. Die laadt niet eens. You tube 5 minuten en hij loopt vast. Een spelletje gaat nog net. Is toch fijn als dat kan met slecht weer.
De snelheid mag best ge upgrade worden.

Geen supermarkt op het terrein of in de buurt voor de kleine dingetjes die je vergeten bent. Dichtstbijzijnde is 20 minuten lopen of 10 minuten met de auto.

Het barst er van de vliegjes. Horren zal erg fijn zijn.

Qua ambiance kun je dit best vergelijken met een vakantiepark van de grote jongens. Roompot, centerparcs of belvilla... Geen ontbijt geen lunch of avondeten. Alles nog zelf verzorgen. Oh en er is ook geen restaurant. Mss ook een tip.

Dus even in het kort.

Betere bedden
Betere wifi
Betere prijs qualiteit verhouding
Een supermarkt
Betere afwatering in de douche.
Een café bar /restaurant
Horren

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Appartement #131, 1e etage, balkon met uitzicht op tuin/speeltoestellen.
Indeling: entree met links direct hoek met 2p bed, andere kant ruime open kast met hang- en ligdeel. Doorgang met schuifdeur naar (kinder)stapelbed en andere zijde badkamer. Schuifdeur naar woongedeelte.

Appartement is voor 2 volwassenen en 3 kinderen, slaapgedeelte is type grote caravan.
Tweepersoonsbed is hoekbed, 2 onderstellen met goede tweepersoons matras.
Bedden zijn niet opgemaakt bij aankomst.
Alle 5 slaapplaatsen hebben een leeslampje.
Eettafel goed voor deze bezetting, hoekbank met 2 poefjes (onder salontafel) ook.
TV met veel zenders incl NPO 1-2-3
Opbergkastje
Balkontafel met 5 goede stoelen.

Badkamer niet groot maar voldoende, ruime douche. Een paar legplankjes en 1 dubbele haak. Föhn en stopcontact. Wasbak afsluitbaar door indrukken dop. Openen: weer indrukken.
Gemist: wasrekje om handdoeken te drogen. Als je met meer mensen bent, kom je tekort aan de trapjes/rekken van het stapelbed voor uithangen van handdoeken

Keuken: goede uitrusting met vaatwasser, koelkast en separate kleine vriezer. Kookplaat met toetsenblokkering, die NIET vlg de klaarliggende handleiding werkt. Instructieboekjes geraadpleegd (in tv kastje)
en probleem opgelost. Loszittende keukenkraan werd na tel contact (wachttijd) snel door de conciërge verholpen. Als je niet heel lang bent, zou een opstapje of krukje wel handig zijn om pannen te pakken.

Plus: netjes, schoon, goede uitrusting, vrij nieuw. 2 bagagekarren bij de ingang beschikbaar.
Tip: opstapje, wasdroogrekje
Min: voor sommigen: bedden opmaken is een klusje; afvalcontainers staan niet heel centraal.

Klimrek/speeltoestellen en zandbak in de tuin. Binnen in de hal ook wat speelruimte voor kinderen.
Enkele ligstoelen in de tuin beschikbaar.

Toegang betaalde parkeerplaats bij complex: appartementnumner#toegangscode, vrij snel achter elkaar invoeren. Was niet goed aangegeven in 1e bevestiging, na verlenging wel. Openbaar parkeren wat beperkt, maar kan evt bij het naastgelegen complex.

Bakker in Westende, 3 min met auto, 10 min lopen. Vanaf 6 uur am geopend!
Delhaize supermarkt in Westende Bad (Distelstraat).

Uit eten: Regina, Westende-Bad - vooraf reserveren. De kippenren, Westende op loopafstand, ca 7 min. Vanaf juli is het frituurkot tegenover de entree van het complex geopend.
Parkeren in W. Bad kan ook via Parkmobile app.

Kusttram halte is op loopafstand!
Delvaux museum in Koksijde aanrader!
Op ruim uur rijden: Musée de la Piscine in Roubaix: aanrader !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Modern maar compact appartement . OP wandelafstand van het strand en de dijk.
Animatie voor kinderen was top . Goede animatoren die met weinig middelen de kinderen goed konden bezig houden zoals : schilderen , piratenspel ,gezelschapsspel spelen , knutselen , .. Springkasteel aanwezig ! Speeltuin. Voor de kleinsten was er ook de aanwezigheid van Suity (mascotte) die geregeld langs kwam.

Kamertip: Bij voorkeur kan je vragen voor een appartement aan de kant van de speeltuin . Zo kan je de kinderen in de gaten houden.
Datum van verblijf: augustus 2018