“Op 29 juni gereserveerd per mail op wachtlijst op voor 2 personen diner 8 juli 2020”
Beoordeling van Willem Hiele

Willem Hiele
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Restaurants in Oostduinkerke
8 juli 2020 beoordeeld

Op 3 juli telefonisch contact met het restaurant (geen naam, mannelijk persoon)
Hij bevestigde dat de reservatie voor 8 juli 2020 in orde was.
Dus wij gaan eten maar bij aankomst is er volgens een mevrouw geen plaats voor ons !
Voor Willem Hiele is dat schandalig er was beloofd dat onze reservatie kon doorgaan.

Datum van bezoek: juli 2020
407willemh, Eigenaar van Willem Hiele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hallo Sonja, zoals besproken die avond hadden jullie een plaatsje op de wachtlijst, niet op de reservatielijst. U kon me ook niet aangeven wie u had opgebeld want het nummer dat u mij doorgaf was niet van het restaurant. Excuses voor de verwarring alvast. Hopelijk kunnen we u ontvangen op een ander moment.

6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eén van de beste ‘restaurants’ - meer een beleving- van de laatste tijd bezocht. Neem het bier arrangement, past perfect bij de verschillende gangen/hapjes. Het hoofdgerecht is uniek in bereiding en smaak! Zeker doen.

Datum van bezoek: juli 2020
22 juni 2020 beoordeeld

Wat onze lieve reus reeds meermaals op zijn borden toverde is gewoon fantastisch.. een explosie van smaken met eenvoudige ingrediënten..
Enkel een talentvolle chef kan dit
#eensympathiektalentvolteam#!!!

Datum van bezoek: februari 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Verse, pure heerlijkheden gemaakt door een eigenzinnige creatieve geest . Je voelt en ruikt het vuur.
Een grote wandeling die boeit van de eerste tot laatste stap.

Datum van bezoek: februari 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Met een vriendinnengroep deze plaats bezocht op een zaterdagavond en genoten van de grote wandeling met de bijpassende wijnen.We werden heel warm en hartelijk ontvangen en kregen een plaatsje bij de open haar.De bijzondere gerechtjes werden op een heel mooie manier gepresenteerd en met de nodige uitleg voorgeschoteld.Op een bepaald moment werden we buiten uitgenodigd om te zien hoe de vis op open vuur klaargestoomd werd.Het warme interieur en de correcte bediening die door enthousiaste medewerkers gedaan werd is een voorbeeld voor veel andere zaken.Een topper in zijn soort en een heel vriendelijke en warme chef die zijn producten met de nodige zwier aan de man weet te brengen.Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Willem Hiele bekeken, bekeken ook

Koksijde, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Willem Hiele geweest? Deel je ervaringen!