“Heel lekker en vers, en altijd met de glimlach!”
Beoordeling van 't Goed Gevoel

't Goed Gevoel
Geclassificeerd als nr. 3 van 41 Restaurants in Oostduinkerke
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfecte zondagse lunch!
Grote gezelligheid in dit sympathieke eethuis, waar je altijd enthousiast wordt ontvangen.
We vinden hier altijd iets lekkers op de kaart, en elk gerechtje is helemaal af.
Warm aanbevolen!

Datum van bezoek: oktober 2020

24 september 2020 beoordeeld

Een ochtendwandeling op 't strand met hond aan de leiband wil ik toch een opkikkertje nuttigen. Ik bestelde een latte en werd goed en correct bediend. Ik mocht een formulier invullen en ontsmetten indien nodig. toppie.

Datum van bezoek: augustus 2020
14 september 2020 beoordeeld

Verzorgde maaltijden tevens heel lekker. Super vriendelijk en een aangenaam interieur. Met een gezellig terras.

Datum van bezoek: september 2020
8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten super lekker, alsook de drankjes. Vlotte bediening. Van ontbijt, tot lunch en diner. Wijn is heel goed. Spaghetti een aanrader

Datum van bezoek: september 2020
27 augustus 2020 beoordeeld

Het goed gevoel is een warme familiezaak waar je hartelijk ontvangen wordt. Het verdict is helder: de gerechten zijn overheerlijk en de bediening uiterst vriendelijk. Je kan er uitgebreid ontbijten met voor elk wat wils tot gezellig dineren met familie of vrienden. Kortom echt de moeite waard voor een bezoekje! Mocht je passeren, is het zeker een aanrader om eens binnen te springen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die 't Goed Gevoel bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In 't Goed Gevoel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.