Catherine D

uitwaaien en genieten aan zee

5,0 van 5 bollen8 apr 2024 beoordeeld
mooi en verzorgd hotel/restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Mooie, verzorgde kamers. Wij hadden de comfort familiekamer (studio) - deze is ons zeer goed meegevallen.
Lekker en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. / avond = 3-gangen keuze-menu met telkens meerdere keuze's voor VG / HG / Dessert
Ligging : zeer goed gelegen, dichtbij het wandelpad dat naar de duinen/strand leidt en rechtover de tramhalte.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
      folder
        4.9 km van Boutique Hotel Hof Ter Duinen
        Meer hotels in Oostduinkerke bekijken
        Beoordeeld op 9 september 2023

Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Hartelijk onthaal met een korte gratis parkeerzone om in te checken en daarna met de parkeerkaart kortbij een plaatsje in de straat en ben je vanaf het eerste moment relaxed.

Superieure kamer ademt rust uit en de badkamer met het bubbelbad is super.
        De boxspring is zeer comfortabel doch hoog van instap.
        De minibar is goed gevuld en motor van het ijskastje hoor je niet. Prima.
        Of parket als vloer een goede keuze is ? Je ziet snel de sporen van de wielen van valiezen (wat onvermijdelijk is).

De superieure kamers zijn voor het grootste deel gerenoveerd. De kleerkast nog niet en deze vertoond defecten die gemeld zijn.

De eigenaar was heel luisterend naar de opmerkingen over een airco die actueel ontbreekt. Het is zeker complex om ervoor te zorgen dat het energieverbruik beperkt blijft en deze niet nodeloos staat te draaien : open (schuif)raam zou dan onderbreking moet genereren.

Geen feedback over de opmerkingen die de eerste dag op de suite pad zijn ingegeven. Wat is dan het nut om feedback te vragen ?
        De vraag die dagelijks verschijnt op de suite pad of de kamer NIET moet gepoetst worden met een zeer beperkte financiële reductie,lijkt me ongepast gezien de prijs van de kamer. Het is een mooie kamer en als het poetspersoneel is langs geweest is alles netjes en dat vinden we belangrijk.

Het ontbijt is ruimschoots voldoende met zeer lekker brood, broodjes, zelfgemaakte confituren, variatie aan kaas, chocolade,granola, verse cake, … .
        Er wordt wel regelmatig bijgevuld indien nodig.
        Er ontbrak voor ons pure natuur yoghurt, enkel de potjes yoghurt met fruit in een frigo. Vers fruit moet je dan combineren met hun verse platte kaas.
        Er is niemand van de keuken in de zaal om je wegwijs te maken de eerste ochtend.
        Het komt wat kil over in nochtans een mooie zaal en ontbreekt de optie om iets extra’s doen en het ontbijt op vraag te personaliseren (spiegelei, toast,…).

Het kaartje met aanduiding of je al dan niet op de kamer aanwezig bent , om de klant niet ongewenst te storen, zou qua kleur beter onderscheid moeten geven. Nu enkel een rode text versus zwart met dezelfde achtergrond en leek ons verwarring te scheppen bij het personeel of ze de kamer vrij konden betreden.

Conclusie: aangenaam verblijf maar iets te hoge prijs als je het geheel bekijkt.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 25 augustus 2023

Goed bed, wel wat hoog. Heel mooie kamer, wel nogal warm s'nachts.
        Slechte wifi, gelukkig enkel nodig om info op te zoeken.
        goed ontbijt en lekker eten in het restaurant.
        Toch iets te duur voor wat het is.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 27 juli 2023

We hadden als koppel wel erg lastminute geboekt (2 u voor check-in). We boekten een comfort kamer maar kregen duidelijk toch kosteloos een upgrade. We kregen een ruime mooie kamer op het 3e verdiep (toegankelijk via trap of lift) toegewezen. Dit was een kamer met ruim 2persoons (bubbel)-bad. Vriendelijke gastheer en personeel. Goede ontvangst.
        Gratis Parking voorzien voor de deur (met laadpalen) of rondom het hotel in parkeerzone d.m.v. parkeerkaart aangeboden door het hotel.
        Alle ruimtes in het hotel/restaurant zijn met smaak aangekleed.
        Lunch en avondmaal gehad in het restaurant, beiden zeer lekker en verzorgd.
        We waren ook verast van het luxueuze uitgebreide ontbijt!
        Dichtbij het strand. We komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juni 2023
        Beoordeeld op 9 december 2022

Zeker een warm en hartelijk welkom en een upgrade van kamer gekregen, dus een prachtige start. We hadden het wellness arrangement geboekt en hier valt echt niest op aan te merken , Super net en met keuze uit sauna , stoombad , bubbelbad enz. en dat privé , een aanrader bij koud weer. Ruime kamer en netjes. Een beetje koel bij binnenkomen , flauw lichtje en zo niet echt een cozy inkom gevoel. Koffie en thee en minibar , alles perfect voorzien. In de badkamer wel geen shampoo of douche zeep , een vergetelheid maar gelukkig hadden we ons gerief mee. Tafel gereserveerd in restaurant , al was het een gezellige inrichting het was er ijskoud , misschien door de energie problemen , maar het gaf je niet een instant geluk om aan tafel te gaan. Hun ' horizon' menu was niet echt duidelijk. Voor een bedrag van +/- 70€ / persoon voor een 3-gangen menu had je een zeer uitgebreide keuze aan voor en hoofdgerechten , maar bij de meeste ervan stonden er meerprijzen bij gaande van 3 tot 10 € , en dat was er toch wel over. Er werd niet gezegd dat dit voor hotelgasten niet van toepassing was ( hebben we de volgende dag gemerkt bij de afrekening) , dus die meerprijzen smaakten een beetje bitter. Prijs / kwaliteit vonden we het naar de prijzige kant. Ontbijt was af , wie hier nog iets te kort komt is een moeilijke gast. Ons dametje 's morgens in de ontbijtruimte had blijkbaar wel een mindere dag , want er kon geen woord of glimlach van af. Algemeen een fijne stek met vriendelijke eigenaars en personeel maar zeker niet goedkoop maar ja....we zitten aan zee en we hebben zelf de keuze gemaakt :-) . Ter info op kamer 220 eens kijken naar het deken in de zitbox , die is denken we best aan vervanging toe , hangt een beetje uit elkaar aan de afboording, het is maar dat jullie het weten voor de volgende gasten.

Datum van verblijf: december 2022
        Beoordeeld op 25 maart 2022

Wederom voor de zoveelste keer in de watten gelegd.
        Wij proberen 2x per jaar te gaan maar iedere keer is het fantastisch.
        Is het goedkoop neen,maar kwaliteit moet je nu eenmaal betalen,en wees eerlijk ga 2x per week op restaurant dan ben je het ook kwijt.
        Dank u voor het top weekend

Gr jurgen en lieve

Datum van verblijf: maart 2022