Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 1 oktober 2021 via mobiele applicatie

Gezellig , kraaknet, goede Vibes, prachtig ontbijt. Mooi hotel, een kamer met alles erop. Wij komen terug.
Het restaurant mag er zijn, een mooie keuze van visschotels, bisque van grijze garnalen.
Niet te vergeten een grote keuze aan klasse wijnen met als uitspringer de Belgische
Schuimwijn Ruffus brut. Top

Datum van verblijf: oktober 2021
Guillaume Derhille, Eigenaar van Boutique Hotel Hof Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Beste Paul,

Bedankt voor de lovende woorden. Leuk om te lezen :-)

Groetjes,

Guillaume & Savanna

Beoordeeld op 25 augustus 2021

Wij kozen voor het Horizonarrangement in Superior. We troffen een kraaknet verblijf aan met ruime badkamer en kamer.
Super vriendelijke bediening met toppersoneel en gastvrije, toffe en behulpzame eigenaars.
Gastronomisch! Lekkere keuken met verse producten en met zorg en liefde bereid door het keukenteam. De verrukkelijke dessert maakten het diner compleet.
Ook niet te versmaden: hun eigenbereide Elderflower-aperitief mét of zonder alcohol.
Een échte aanrader dichtbij zee, strand en duinen. Als het effe kan, komen we terug!

Hallo Rik,

Bedankt voor de leuke reactie. Leuk om te lezen, geeft ons weer een boost :-)

Groetjes,

Guillaume & Savanna

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Standaard kamer geboekt maar dit type kamer is teleurstellend. Klein en lawaaierig gelegen op het 1 ste verdiep juist boven het bar annex terras gedeelte waardoor je van s morgens tot heel laat s avonds kan meegenieten van de bastonen. Het ontbijt is voldoende maar best op tijd komen anders geen gedekte tafel meer. Het restaurant de eglantier die bij het hotel behoord is ook overrroepen.

Kamertip: Goed nakijken welk type kamer je boekt. Zeker en vast voor een superieure gaan.
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Mooi en smaakvol ingericht hotel en kamers. Prachtige badkamer met bubbelbad en regendouche. Extra groot bed.
Een absoluut + is de gastronomische Bistro gekoppeld aan het hotel, waar men culinair kan genieten. Wij namen het menu en konden nog lekker in avondzon het aperitief nemen op het knusse terras. Uitgebreid lekker ontbijt buffet. Vooral de verse fruitsalade en lokale producten konden mij bekoren.
Het strand bevindt zich op wandelafstand.
Vriendelijk onthaal, en niet tegenstaande de professionele aanpak, heel gemoedelijk. Een absolute aanrader aan de kust !

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel propere sauna die volledig in orde is. Hot stone sauna, infrarood, stoomcabine, jacuzzi, relaxruimte. Alles is er op volledig te kunnen ontspannen. De sauna was ook enorm proper en gezellig. We hebben er ontbijt genomen en dit was meer dan voldoende. Wij gaan zeker snel terug.

Datum van verblijf: juli 2021