Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
PaulLem
Gent, België
Droomhotel…
5,0 van 5 bollen1 okt 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gezellig , kraaknet, goede Vibes, prachtig ontbijt. Mooi hotel, een kamer met alles erop. Wij komen terug.
Het restaurant mag er zijn, een mooie keuze van visschotels, bisque van grijze garnalen.
Niet te vergeten een grote keuze aan klasse wijnen met als uitspringer de Belgische
Schuimwijn Ruffus brut. Top
Datum van verblijf: oktober 2021Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
folder
    0.0 km van Boutique Hotel Hof Ter Duinen
    6.8 km van Boutique Hotel Hof Ter Duinen
    Meer hotels in Oostduinkerke bekijken
    Beoordeeld op 25 augustus 2021

Wij kozen voor het Horizonarrangement in Superior. We troffen een kraaknet verblijf aan met ruime badkamer en kamer.
    Super vriendelijke bediening met toppersoneel en gastvrije, toffe en behulpzame eigenaars.
    Gastronomisch! Lekkere keuken met verse producten en met zorg en liefde bereid door het keukenteam. De verrukkelijke dessert maakten het diner compleet.
    Ook niet te versmaden: hun eigenbereide Elderflower-aperitief mét of zonder alcohol.
    Een échte aanrader dichtbij zee, strand en duinen. Als het effe kan, komen we terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
    Guillaume Derhille, Eigenaar van Boutique Hotel Hof Ter Duinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Hallo Rik,

Bedankt voor de leuke reactie. Leuk om te lezen, geeft ons weer een boost :-)

Groetjes,

Guillaume & Savanna

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Standaard kamer geboekt maar dit type kamer is teleurstellend. Klein en lawaaierig gelegen op het 1 ste verdiep juist boven het bar annex terras gedeelte waardoor je van s morgens tot heel laat s avonds kan meegenieten van de bastonen. Het ontbijt is voldoende maar best op tijd komen anders geen gedekte tafel meer. Het restaurant de eglantier die bij het hotel behoord is ook overrroepen.

Kamertip: Goed nakijken welk type kamer je boekt. Zeker en vast voor een superieure gaan.
    Beoordeeld op 18 augustus 2021

Mooi en smaakvol ingericht hotel en kamers. Prachtige badkamer met bubbelbad en regendouche. Extra groot bed.
    Een absoluut + is de gastronomische Bistro gekoppeld aan het hotel, waar men culinair kan genieten. Wij namen het menu en konden nog lekker in avondzon het aperitief nemen op het knusse terras. Uitgebreid lekker ontbijt buffet. Vooral de verse fruitsalade en lokale producten konden mij bekoren.
    Het strand bevindt zich op wandelafstand.
    Vriendelijk onthaal, en niet tegenstaande de professionele aanpak, heel gemoedelijk. Een absolute aanrader aan de kust !

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel propere sauna die volledig in orde is. Hot stone sauna, infrarood, stoomcabine, jacuzzi, relaxruimte. Alles is er op volledig te kunnen ontspannen. De sauna was ook enorm proper en gezellig. We hebben er ontbijt genomen en dit was meer dan voldoende. Wij gaan zeker snel terug.

Datum van verblijf: juli 2021
    Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Perfecte superior kamer, uitstekend bed. Mooi terrasje met avondzon op kamer 102. Leuk bubbelbad, douche met wat zwak debiet. Redelijke wifi. Mooi ontbijtbuffet.
    Mooie menukaart, niet goedkoop. Te hoge supplementen om maaltijden in covidtijd op kamer te bedienen. Te dure wijnkaart met beperkt aanbod.
    Vriendelijke staff en manager, wat te luidruchtige bovenburen maar dat is niet de schuld van de zaak.

Datum van verblijf: mei 2021