“Gewoon maar goed”

Keukens: Pub-restaurant
Beschrijving: Brasserie
Beschrijving: Brasserie
29 december 2017 beoordeeld

Een typische brasserie aan de kust, maar één aar niets slecht over valt te vertellen. De bediening is aangenaam, zonder op te vallen. Alles komt snel, iets wat toch belangrijk is. Er werd meteen plaats gemaakt voor de koets van onze baby. Fijn is dat toch.

De kaart is basic, maar er is voor ieder wat wils. Zowel qua drank als van eten. Een echte brasserie kaart met stoofvlees, kaas- en garnaalkroketjes, koninginnenhapje, steak en ribbetjes. Die laatste nam ik en ze waren lekker. Niet meer, maar zeker niet minder!

Datum van bezoek: november 2017

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening schappelijke prijzen. We hebben er enkel op terras iets gedronken. De honden worden er ook gratis voorzien van vers water en zijn binnen ook welkom. Prijs kwaliteit voor een snelle hap zeker oke.

Datum van bezoek: oktober 2017
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrouw en dochtertje gaan eten in dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Het eten is simpel maar wel heel lekker en goeie prijs kwaliteit verhouding. We gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2017
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren vanuit Limburg naar Nieuwpoort. Restaurant Ricardo is een van de weinige restaurants die met de jaren "beter" zijn geworden.
Eten is prima; goede keuken en niets is te veel. Zelfs het snijden van de steak ivm handicap is geen probleem. Personeel is zeer attent en altijd vriendelijk.
Wij komen volgend jaar met veel plezier weer terug en schuiven graag weer aan.
Lieve groeten van Kitty en Marga uit "de Limburg" (Bree)

Datum van bezoek: augustus 2017
29 augustus 2017 beoordeeld

Het terras op het strand is super ! Waren hier met een verlengd weekend en dit was zowat het enige restaurant waar nog plaats was voor 7 personen. De vorige keren hebben we hier lekker gegeten en mijn kabeljauw met mosterd saus was nog steeds perfect. Alleen sloeg de pasta dik tegen. Deze was totaal overkookt zodat er gewoon geen smaak meer inzat. Dus een aanrader als je hier gaat eten, kies voor vis of vlees !

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Ricardo bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Ricardo geweest? Deel je ervaringen!