“TOP restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 oktober 2020 beoordeeld

volledig corona proef, heel goed ontvangen. lekker gegeten. we komen nog terug.
reserveren is aan te raden.

11 oktober 2020 beoordeeld

top ç Heel lekkere keuken en joviale sfeer - top bediening en onthaal door de patron - ook voor late reserveringen

11 oktober 2020 beoordeeld

Weekendje aan zee geweest en omdat het vrijdag terug super gesmaakt heeft, hebben we besloten ook gisteren terug te gaan, het is er super gezellig, heel lekker, altijd vriendelijk personeel, Patrick en echtgenote Sabine doen dit samen met de ouders nog altijd zoals het moet zijn, zo een zaak missen we wel bij ons :-)
Dus als we aan de kust zijn moeten we hier altijd terug heen.

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Persoonlijk welkom. Zeer goed gegeten. Lekkere mosselen van uitstekende kwaliteit. Snelle bediening.
Vispannetje ook zeer lekker.
Volledig coronaproof.

8 oktober 2020 beoordeeld

Wat een toppertje aan de kust !Mooie verzorgde zaak ! Alles top corona proef. Niet alleen de bediening, maar wat er uit de keuken komt is top ! Dus dank je wel dames...
Met mijn zoon een heerlijke malse Irish Rib eye gegeten ! Mijn vrouwke had het gegratineerd vispannetje en de dochter de rundsbrochette met tartare ! Iedereen super tevreden na een heerlijke aperitief met heerlijke tapas ! Een adresje om te onthouden !

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Venise bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Venise geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.