“Heerlijke mosselen, supervers, dik en sappig!”
Beoordeling van 't Zeilend Fornuis

't Zeilend Fornuis
Geclassificeerd als nr. 12 van 41 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant 't Zeilend Fornuis, dat is drie generaties culinaire traditie en kwaliteit vlakbij de zee! Ontdek onze uitgebreide kaart met Belgische & Franse klassiekers plus enkele wereldgerechten. We hebben ook een mooi, windvrij terras voor veertig personen en een verwarmde strandcabine (zes personen) in de tuin. In de buurt is er volop parkeerplaats. Reserveer nu uw tafel!
25 augustus 2017 beoordeeld

We aten 's middags al een tapas mosselen, en aarzelden even om er opnieuw te eten. Maar we hebben geen minuuut spijt gehad: mosselen Coco's, zeilend fornuis en Thais waren super heerlijk. Allang zo geen dikke en sappige mosselen meer gegeten, en de smaken waren subtiel!
Een warme ontvangst en uitzwaai! We komen terug!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een maand 3 keer komen eten. Telkens superlekker, complimenten aan de chef. Maar helaas Siska, jouw gastvrijheid gaat razendsnel acheruit. Hoe je ons gisteren behandelde was beneden alle peil. Niemand behalve een nerveuze jij stoorde zich aan ons. We praatten en lachten te luid en je stelde voor dat we ons op het terras gingen zetten! Wij, 5 40-igers die echt wel gewoon zijn van op restaurant te gaan, we stonden versteld. Ons zie je niet meer. Raar dat jij zo nerveus was. Wat klopt er niet?
Jammer voor de chef.

Datum van bezoek: augustus 2017
Andreoostduinkerke, Eigenaar van 't Zeilend Fornuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Sorry voor de vraag om stiller te zijn ! De vraag kwam er nadat verschillende andere gasten daarover klaagden ... Wij proberen iedereen tevreden te stellen !
De top chef

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De mosselwok is hier héérlijk!! Een echte aanrader voor allen die hier komen eten. Ook "Het goud van Oostduinkerke", die vier garnaalgerechtjes bevat, laat je smaakpapillen niet in de steek. De chef steekt duidelijk heel wat passie en liefde in zijn gerechten. Daarbovenop is de bediening ook super vriendelijk. Allen die een uitstapje gepland hebben naar Oostduinkerke-bad, raad ik zeker eens aan in dit restaurant te stoppen voor een heerlijke maaltijd!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met 14 man mosselwok. Eerst gestoomd en daarna met olijfolie klaargemaakt en knapperig verse groentjes. Heerlijk. Frietjes waren halverwege wel op en werden ineens dikkere frieten. Wijn was ook tweemaal uitgeput. Tja met 14 man...gezellige lokatie zowel binnen als buiten

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super dat ze een bord mosseltjes aanbieden voor de kleine eters ! En het is meer dan genoeg . En heerlijk met de Thaise groene curry en koriander !!!
Lekkere huiswijn en eerlijke prijs .

Danku siska en haar team ! doe zo verder

Reizigers die 't Zeilend Fornuis bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
De Panne, West-Vlaanderen

In 't Zeilend Fornuis geweest? Deel je ervaringen!