Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top museum voor jong en oud

Zeer leuk, modern en verrassend museum voor jong en minder jong. Onze kids van 5 en 8 vobden het ... meer lezen

Beoordeeld op 29 april 2019
IsabelleS2504
via mobiele applicatie
uitstapje met Jules de klaspop

Mijn dochter van 4 vond het fascinerend, het aquarium was de topper. Aan balie ook vriendelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 3 februari 2019
BiancaW766
Lees alle 137 beoordelingen

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Mooie en aangename voorstelling van de visserij in vervlogen tijd.
Een sterke aanrader, doe ook het terras aan van het oud vissers café...... Noordzee garnaal met een lekker biertje !..!

Datum van activiteit: augustus 2018
Yanaika M, Publieksmedewerker van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Beste Luc,

Hartelijk dan voor deze mooie feedback.

Beoordeeld op 19 juli 2018

Heel mooi ingericht museum, waar je alles te weten komt over onze Vlaamse vissers, de IJslandvisserij en vooral het harde leven aan onze kust. Zeer aangenaam en lerrijk.

Datum van activiteit: juli 2018
Yanaika M, Public Relations Manager van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Beste Willy,

Het doet ons plezier te lezen dat u een aangenaam en leerrijk museum bezoek had.

Beoordeeld op 24 juni 2018

Kom meer te weten over het vissersleven door jaren heen. Er is een mooi aquarium met informatie over de vissen.

Datum van activiteit: juni 2018
Yanaika M, Public Relations Manager van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Beste Christine,

Hartelijk dank voor uw feedback, het doet ons plezier om te lezen dat ons museum zeker een bezoekje waard is.

Administratief medewerker NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit museum heeft het allemaal : cultuurhistorisch onderbouwd, aangenaam en attractief voor jong en oud, mooi voorgesteld, zeer actueel met prachtige aquaria met levende inhoud: een indrukwekkende verzameling vissen en andere zee-bewoners !
Echt een aanrader waar je heel veel krijgt voor heel weinig geld !

Datum van activiteit: juni 2018

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier te lezen dat u een leerzaam bezoek had in ons museum.

Administratief medewerker NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Nooit gedacht dat dit museum zo groot was en zoveel dingen te vertellen had. Je krijgt alleen nog meer respect voor de mensen die vroeger en nu leefden van de visvangst. Zowel jong als oud kunnen hier nog iets van opsteken!

Datum van activiteit: mei 2018
Yanaika M, Publiekswerking van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Beste Marnix,

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat u aangenaam verrast was van u bezoek aan het NAVIGO-museum.