Vandaag geopend: Gesloten
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top museum voor jong en oud

Zeer leuk, modern en verrassend museum voor jong en minder jong. Onze kids van 5 en 8 vobden het ... meer lezen

Beoordeeld op 29 april 2019
IsabelleS2504
via mobiele applicatie
uitstapje met Jules de klaspop

Mijn dochter van 4 vond het fascinerend, het aquarium was de topper. Aan balie ook vriendelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 3 februari 2019
BiancaW766
Lees alle 137 beoordelingen

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit museum heeft het allemaal : cultuurhistorisch onderbouwd, aangenaam en attractief voor jong en oud, mooi voorgesteld, zeer actueel met prachtige aquaria met levende inhoud: een indrukwekkende verzameling vissen en andere zee-bewoners !
Echt een aanrader waar je heel veel krijgt voor heel weinig geld !

Datum van activiteit: juni 2018
Yanaika M, Public Relations Manager van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier te lezen dat u een leerzaam bezoek had in ons museum.

Met vriendelijke groeten
Yanaika Mercier
Administratief medewerker NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Nooit gedacht dat dit museum zo groot was en zoveel dingen te vertellen had. Je krijgt alleen nog meer respect voor de mensen die vroeger en nu leefden van de visvangst. Zowel jong als oud kunnen hier nog iets van opsteken!

Datum van activiteit: mei 2018
Yanaika M, Publiekswerking van Navigo-Nationaal Visserijmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Beste Marnix,

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat u aangenaam verrast was van u bezoek aan het NAVIGO-museum.

Met vriendelijke groeten

Yanaika Mercier
Administratief medewerker
NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum

Beoordeeld op 12 april 2018

wij zijn er met de kleinkinderen heel gegaan. Zij hebben heel wat geleerd over onze noordzee en over het vissers leven. Wij raden aan om met een gids het museum te bezoeken

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 5 april 2018

Een complete tentoonstelling over het visserijwezen door de jaren heen, gespekt met getuigenissen die je soms naar de keel grijpen.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

Al lang willen gaan bezoeken. Nu is het ervan gekomen. Aangenaam verrast was leerrijk en leuk. Gaan we zeker nog een keer doen.

Datum van activiteit: januari 2018