Beoordeeld op 2 augustus 2020

Zeer mooie locatie en dito accommodatie! Mooie ruime fietsenstalling. Ook ontbijt en avondeten zijn prima verzorgd. Eveneens een goede opvolging mbt Coronamaatregelgen zodat je je echt wel veilig voelt!

Beoordeeld op 29 juli 2020

Meevaller! Beter meegevallen dan verwacht. Propere kamers. Alle comfort die je nodig hebt. Badkamer hygiënisch. Super vriendelijk personeel. Op wandelafstand van de dijk en het strand. Speeltuintje voor de kids.

Beoordeeld op 11 juli 2020

We hebben daar ongelofelijk genoten van de mooie vernieuwde buitenterras , zeer gezellig zitten met sfeervolle parasollen. Het gevoel dat je op een zalig eiland zit. En het personeel die de aan de bar werken zijn eveneens Top . Proficiat aan diegenen die dit realiseren .

Beoordeeld op 8 juli 2020

De mensen doen uitstekend hun best om het je naar de zin te maken ondanks de coronamaatregelen.Doch wij hadden de hele week koud water in de douche (werd ook gemeld doch geen verandering).Ik zou jullie ook willen aanraden de brandtrap van buiten naar binnen af te sluiten zodat je enkel naar buiten kan.Ik heb mijn zoon van 5 namelijk op het dak van de 2e verdieping aangetroffen , vrolijk spelend.

Petré

Datum van verblijf: juli 2020
Steven Desmet, General Manager van Jeugdherberg De Peerdevisser, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2020

Dag Henri

Spijtig dat we een mindere recensie hebben ontvangen voor bepaalde zaken.

Ik wil hier graag even uitleg geven. Het water hebben wij bewust niet aangepast omwille dat wij, nadat u bij ons bent geweest met deze melding, dit rondgevraagd hebben aan alle andere gasten. Iedereen zei ons dat het water perfect van temperatuur was. Vermits deze temperatuur enkel aangepast kan worden voor alle kamers gezamenlijk hebben wij toen beslist om dit niet hoger te zetten.

De brandtrap kan en mag absoluut niet afgesloten worden, ook niet van buitenaf. Dit is uiteraard op richtlijnen van de brandweer van Koksijde. Dat kinderen op deze bepaalde trappen gaan kunnen wij weinig aan doen en raden we uiteraard ook ten allen tijde aan om bij de kinderen te blijven om dergelijke situaties te vermijden.

Desondanks hopen wij om u een volgende keer te mogen verwelkomen in de jeugdherberg.

Beoordeeld op 11 november 2019

prima plek om te overnachten met kinderen. vlakbij de zee en het natuurgebied. mooie winkels in de buurt. Fijne uitvalsbasis voor een weekend aan de kust. Een aanrader! (al moet je op tijd boeken volgens mij)

Datum van verblijf: november 2019