“Voor herhaling vatbaar !”
Beoordeling van De Hoeve

De Hoeve
Geclassificeerd als nr. 6 van 40 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Belgisch, Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker zowel voorgerecht als hoofdgerecht.. top presentatie ! Lekkere champagne - goeie wijnkaart - echt goeie keuze van gerechten. En supergoeie ontvangst wat ook niet onbelangrijk is !

Datum van bezoek: mei 2024

18 september 2023 beoordeeld

Op zondagavond ga je best niet tafelen in het restaurant De Hoeve in Oostduinkerke. Het eten was lekker maar op 1 uur tijd hadden ze aperitief, voorgerecht en hoofdschotel opgediend. Het begon reeds bij de reservatie. Wij stelden 19u30 voor, mevrouw stelde 19 uur voor. We zaten nog aan het aperitief als het voorgerecht reeds opgediend werd en zo ging het verder tot aan de hoofdschotel. Om 20 uur was onze tafel afgeruimd. Wij hebben het ook persoonlijk meegedeeld.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
17 augustus 2023 beoordeeld

Niet alleen de beste noordzee bouillabaisse die ik ooit gegeten heb , maar ook de carpaccio en mijn partner haar scampi en chateaubriand waren zeer lekker ...

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
11 juli 2023 beoordeeld

Zeer vriendelijk, kwaliteit is boven gemiddelde maar de prijs is aan de hoge kant. 1 extra lepel bijgevraagd omdat mijn dochter het deseert niet volledig kon opeten en een extra afrekening van 3 euro ! 2 kleine potjes mosselen als apero hapje : 20 euro/stuk. Het mag dan wel goed zijn maar de prijs is voor dergelijke zaken sterk overdreven. Rode huiswijn is daarentegen onder het gemiddelde.

Datum van bezoek: juli 2023
10 juni 2023 beoordeeld

Een betere plaats dan in deze tuin op zo'n zomerse avond bestaat er niet. Heerlijk eten.. topkwaliteit.. super vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die De Hoeve bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Hoeve geweest? Deel je ervaringen!