“Uitstekende bouillabaisse”

De Hoeve
Geclassificeerd als nr. 6 van 39 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Belgisch, Frans
17 augustus 2023 beoordeeld

Niet alleen de beste noordzee bouillabaisse die ik ooit gegeten heb , maar ook de carpaccio en mijn partner haar scampi en chateaubriand waren zeer lekker ...

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

11 juli 2023 beoordeeld

Zeer vriendelijk, kwaliteit is boven gemiddelde maar de prijs is aan de hoge kant. 1 extra lepel bijgevraagd omdat mijn dochter het deseert niet volledig kon opeten en een extra afrekening van 3 euro ! 2 kleine potjes mosselen als apero hapje : 20 euro/stuk. Het mag dan wel goed zijn maar de prijs is voor dergelijke zaken sterk overdreven. Rode huiswijn is daarentegen onder het gemiddelde.

Datum van bezoek: juli 2023
10 juni 2023 beoordeeld

Een betere plaats dan in deze tuin op zo'n zomerse avond bestaat er niet. Heerlijk eten.. topkwaliteit.. super vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juni 2023
21 mei 2023 beoordeeld

Al jaren vaste bezoeker van De Hoeve, maar dan vooral sedert de charmante gastvrouw Tamara en haar team de zaak runnen. Tamara: je bent een perfecte gastvrouw en je neemt de tijd om je klanten ten dienste te zijn; Wim, je bent een klassebak en je straalt het ook uit; Chef, je verricht wonderen daar achteraan in je keuken, telkens weer. Een aanrader voor al wie een authentieke keuken met verse producten apprecieert, voor wie toch uitkijkt naar vernieuwende suggesties, voor wie telkens dezelfde kwaliteit verwacht. Zo makkelijk bereikbaar ook, zonder parkeerproblemen. Met een oergezellig en verzorgd interieur en een bucolische tuin waar het 's zomers zo gezellig tafelen is. Genoeg zo, want ik wil vooral niet te horen krijgen dat er geen plaats meer is als ik reserveer...

Datum van bezoek: mei 2023
30 april 2023 beoordeeld

Grote teleurstelling waar dit vroeger steeds een goed adres was met degelijke keuken. Bestelling was kwijt geraakt waardoor we meer dan een uur na bestellen pas ons eten kregen, wel correct rechtgezet door drankje van het huis.
Hoofdgerecht (roggevleugel) was eerder gebraden dan gebakken (zwom in een vijver van vet) en was ook niet helemaal gaar. Gastvrouw vond dit kennelijk niet geloofwaardig ondanks het feit dat de vis nog rauw was vanbinnen. Puree was helemaal uitgedroogd. Echt jammer.

Datum van bezoek: april 2023
Tamara Depreitere, Eigenaar van De Hoeve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2023

Beste Jolien Kessels,

Als veelvuldige bezoeker bij de vorige eigenaars waren wij blij u na 5 jaar te mogen verwelkomen.
Helaas was U onmiddellijk misnoegd dat er geen paling in de hoeve boter meer op de kaart stond en liet dit de ganse avond blijken. Wij konden niets goed voor U doen.
Door een storing in de kassa was uw bon dan idd ook nog doorgegaan. Daar de zaak bomvol zat heb ik dat pas later opgemerkt en rechtgezet zoals u ook heeft vermeld.

U bestelde 2 x de Rog/ Hazelnootboter/ Kappertjes / Duchesse puree.
Ik hoef geen arts te zijn om te weten dat botersaus vet bevat. U mocht gerust gevraagd hebben deze apart te serveren zodat u zelf kon doseren. Wat de puree betreft wordt deze gekleurd in de oven en heeft deze een krokant korstje.
U gaf 1 rog terug ( werd ook niet aangerekend teneinde verdere discussies met U te vermijden )

Waar ik mij wel vragen bij stel: de andere bestelde rog (die dan wel cava was zoals u uitsprak) werd voor de helft opgegeten door uw gezelschap en de ander helft door u ?!?!
Kleine honger? Sharing ? Budgetvriendelijk restaurantbezoek?

We laten het in het midden .... elk verhaal heeft 2 kanten dus vond het mijn recht op uw recensie te reageren☺️

Dat onze wegen elkaar hier zullen scheiden, vind ik zeker jammer en oprechte excuses voor uw onaangename bezoek !
De copycat titel " te vermijden" zal wss de publieks titel literatuur niet verdienen maar vind dit nogal fel uitgedrukt van u na een eenmalig bezoek. Hopelijk is dit nooit nodig in uw verdere loopbaan ☺️
Maar TA en Google bestaan er voor dus uw volste recht.

Met vriendelijke groetjes
Tamara

Reizigers die De Hoeve bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Hoeve geweest? Deel je ervaringen!