“Gezellig, vriendelijk en zeer goed”
Beoordeling van De Hoeve

De Hoeve
Geclassificeerd als nr. 6 van 40 Restaurants in Oostduinkerke
Keukens: Belgisch, Frans
2 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De Hoeve is een klein pand. Er heerst een gezellige drukte. De ontvangst en de bediening zijn zeer hartelijk, de hele avond door. Op het menu een aantal stevige Vlaamse klassiekers (steak van Belgisch rood, rog, polderaardappel met garnalen,…), met ook wat zuiderse invloeden (vitello tonnato, gebakken sardientjes,…). De kwaliteit van de gerechten was zeer goed, de porties copieus. Een leuke verrassing was ook de wijnkaart, waar heel wat leuke wijnen op staan tegen eerlijke prijzen. Toch wel een aanrader!

24 oktober 2022 beoordeeld

zoals steeds vriendelijke ontvangst, lekker gegeten in een leuk en gezellig interieur. Een restaurant waar we bewust de auto voor nemen om aan tafel te kunnen schuiven.

17 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten! Zeer vriendelijk en gezellig interieur. We vroegen om een taxi te bellen maar de baas stelde voor om ons zelf naar ons hotel te brengen!? Van een service gesproken!! We gaan zeker terug…

14 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Topkeuken en vriendelijke bediening! Vers, verfijnd en mooi gepresenteerd! Dit in een zeer gezellige setting en sfeer! We komen zeker nog terug!

5 oktober 2022 beoordeeld

Heel lekker gegeten en heel vriendelijk bediend geweest. Dankuwel voor de gezellige en plezante avond... Wat moet een mens nog meer hebben???

Reizigers die De Hoeve bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In De Hoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.