Beste Heer Remabra,
Ik kan me niet ontdoen om toch te reageren op uw recensie!!!
Daar in huidige moeilijke economische tijden iedereen al hard zijn best doet in de horeca om jullie klanten toch te verwennen en naar jullie zin te maken en te overleven word ik hier moedeloos en verdrietig van dit te lezen!
Zeker zoals u kan zien dat dit ongelofelijk tegenstrijdig is met de andere recensies op TA of Google.
U kwam al binnen als onvriendelijke norse man maar toch hebben wij u spontaan en heel vriendelijk bediend zoals wij met al onze klantjes doen en ook onze job is.
Dat er een menselijke fout gebeurd is met de wijn, heb ik persoonlijk zelf rechtgezet nadat u dit gemeld had aan mijn kelner en u de verschil prijs direct afgetrokken en mij uitvoerig geëxcuseerd zelfs nog toen u vertrok!
Uw heel vriendelijke wederhelft nam dit in dank af ... u daarentegen pent het liever neer op het internet !
Wat betreft de cote a l'os zal ik U de factuur doorsturen waarop het juiste gewicht staat, u zal zien dat deze allen tussen de 490 en 525 gram wegen! Nog nooit hebben we in De Hoeve iemand horen klagen over de porties in tegendeel zelfs !
Als laatste dan de Filet Mignon van West-Vlaams Rood, die dan voor U ook nog doorbakken moest zijn, is dit helaas geen filet pur, anders had u dit ook wel aan de prijs gemerkt !
Ik ben niet het rund en ieder rund is anders zoals ook alle mensen anders zijn. Ik snij ook niet in iedere steak alvorens aan de klant door te geven. Mocht uw steak taai geweest zijn had u dit gerust kunnen melden toen zowel de kelner als ik kwamen vragen of alles in orde was ... maar nee U pent het hier liever neer.
Hartelijk dank alvast voor de laagste score die er was!
Ikzelf ben nu ook heel erg opgelucht u van antwoord te hebben kunnen dienen , daar de ander klanten het recht hebben beide kanten te mogen horen!
Zoals men altijd zegt : ELK VERHAAL HEEFT 2 KANTEN 🤫