Beoordeeld op 6 september 2015

Jos en Vera zeggen: prachtige inrichting met een eigenzinnige look door de gastvrouw bedacht, mooie ruime kamers en mooie verzorgde badkamers
Bij mooi weer kun je ontbijten op het terras met zicht op de fijne tuin
Rustige badplaats met veel fietsmogelijkheden

Kamertip: achterste kamer heeft een eigen terras en een supermooie badkamer
Beoordeeld op 2 september 2015

Omdat mijn zoon met downsyndroom een zwemtornooi in Koksijde had, boekten we een weekendje in Villa Elsa. Via internet had ik al een idee van de kamer, maar de werkelijkheid verraste ons.
Hij 'genoot' van de foto's aan de muur. Ik van de rust, de goede tips en leuke babbels met Els, het prima bed, het lekkere ontbijt en de 50 tinten roze in de kamer en er rond! Ik wist niet dat er zoveel verschillende tinten roze/rood waren. Van de handdoeken, tot de schaaltjes met confituur en het zitje in de tuin. Bijna alles was in deze tinten en toch is het geen typische meisjeskamer.
Fijn dat er koffie en thee mogelijkheid op de kamer is. En het koelkastje op de gang deed goed dienst om de melk koud te houden, tijdens de laatste warme dagen van augustus.
Volgende keer dat de zoon in Koksijde zwemt komen we weer vanuit Hasselt naar Villa Elsa. Tot dan.

Kamertip: voor mij mag het nachtlampje iets meer licht geven. Het was lastig om 's avonds in bed nog een boek te lezen. bestaan er roze Senseo kopjes? :-)
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Ons kort verblijf in Villa Elsa was leuk, warm en deugdoend. Mooie kamers met een warme inkleding, leuk ontbijt en een rustige lokatie, ideaal om enkele dagen ertussenuit te gaan. De eigenares - Els - is zorgt voor een warm onthaal en leuke tips

Beoordeeld op 25 augustus 2015

Dit was een heel gezellige B&B, krakende houten vloeren, een bad op pootjes, leuke retro inrichting en niet te veel kitsch. Aangenaam bed. Hartelijke ontvangst en eenvoudig, smakelijk ontbijt. Op korte fietsafstand van de zee, altijd rechtdoor in een dikke 5 minuten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 28 juli 2015

kamer anna = charmante kamer achteraan (belangrijk want vooraan drukke baan) gelegen met terras waar je buiten kan ontbijten. jammer van de gebrekkige verduistering aan de veluxen net boven je hoofd. Vriendelijke gastvrouw

Datum van verblijf: juli 2015