“Sfeervol eten in Keukenhof”
Beoordeling van Brasserie Keukenhof

Brasserie Keukenhof
Geclassificeerd als nr. 14 van 41 Restaurants in Oostduinkerke
5 weken geleden beoordeeld

We werden zeer gastvrij ontvangen en hebben genoten van een uitstekende patat kozak , pure nostalgie ...en gevolgd door een echte fijne Noorse kreeft. Een warme bediening door de sommelier gaf een extra toets aan de sfeer .

Martine

15 augustus 2021 beoordeeld

Telkens uitstekende keuken en degelijke bediening. Voor de lunch met vrienden - hobbykoks was de interactie met de sommelier een extraatje!

13 augustus 2021 beoordeeld

Lekker gegeten, mooi kader om te tafelen, de wijnkaart is top, special thx to Nico voor de goede service.

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een fijne avond met vrienden.
Eerste keer in deze mooie zaak met prachtig kader.
We komen zeker terug.
Topklasse

8 augustus 2021 beoordeeld

We zaten met 8 personen in de tent vooraan aan het restaurant op 5 augustus. Bediening van de 'sommelier' was er helemaal over. Zeer druk en bij vragen helemaal niet beleefd. Het voorgerecht (tomaat garnaal) van de menu was bij 2 personen niet ok. Dit werd gemeld, maar bleef zonder gevolg. Het lag blijkbaar aan de klant. Ook het hoofdgerecht vis (goudbrasem) was niet echt lekker, veel te droog. De wijnen waren wel ok. Toen begon het te regenen en duwde het personeel het water van het dak van de tent waardoor we met de voeten in het water kwamen te zitten. Bizar. Als digestiefje werd 1 glaasje limoncelo aangeboden, dit om te delen onder de aanwezigen... Neen, absoluut geen beleving en zijn geld (> 100 eur pp) niet waard.

Reizigers die Brasserie Keukenhof bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Brasserie Keukenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.