TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 6 van 49 Restaurants in Oostduinkerke
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
18 oktober 2019 beoordeeld

Je zou niet direct verwachten welke goede gerechten, je hier kan eten! Specialiteit: grill. Steak, lam, scampi; alles ziet er lekker uit en de keuze is moeilijk te maken. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Wij waren hier voor lunch, 's avonds kan het blijkbaar redelijk druk zijn.

Datum van bezoek: oktober 2019

22 september 2019 beoordeeld

Eenvoudige gelegenheid maar heerlijke steak. Men wordt er niet buitengekeken ondanks er mensen staan te wachten. Zeer vriendelijk.
Om terug te komen.

Datum van bezoek: september 2019
15 september 2019 beoordeeld

De Mikke is niet slecht , maar best met een paar vrienden. Hetgeen je krijgt is goed voor je geld. Culinair kun je het niet noemen.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 september 2019 beoordeeld

Het was alweer een tjd geleden at we aan de kust kwamen, aar als ik in de buurt ben, dan kom ik hier graag De zaak staat bekend voor zijn grillgerechten (die er ook erg goed uitzien), maar voor mij is de plaats waar ik steeds geniet van een garnalensalade.
Ook al was het erg druk, toch verloopt de bediening vrij vlot en correct en je krijgt waar voor je geld.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Voor een goed stuk vlees moet je hier zijn. Je kunt er niet reserveren dus voordien wachten hoort erbij, maar dit kan met aperitiefje op het terras. De obers komen heel snel je op je wenken bedienen en het vlees is er zoooo lekker gekruid! genoeg met frietjes en de verschillende lekkere verse sausjes... en dit aan meer dan schappelijke prijs. Wat wil je nog meer...

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Mikke bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Mikke geweest? Deel je ervaringen!