Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

We zijn hier eerder geweest. Veel plus maar nog steeds minpunten.
Maar prachtig verbouwd!
Erg vroeg werden we gewekt door een laad en los plek naast het hotel.
Wat dit maal ook een groot minpunt was, het dragen van badkleding is verboden in de sauna ruimte met 2 stoombaden/infrorood/sauna. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar voor onze kinderen wel.
Er loop ook een saunameester die hier op toeziet. Dat had wel in de boeking vermeld mogen worden, je betaald immers wel voor de faciliteiten
Hij verzorgt de opgietingen maar met de handdoek waarmee hij wappert gebruikt hij ook om zijn eigen zweet af te vegen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, zeer verzorgd ontbijtbuffet, gevarieerd dinerbuffet. De wellness is super, een groot zwembad, grote glazen sauna, perfect om te relaxen na een dagje skiën. Een leuke bar grenst aan het hotel. Vlakbij de piste en de winkels.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 april 2019

erg wat die mensen onderaan zeiden! wij kwamen ook na 15u rijden toe, te laat om te eten, maar kregen nog een koude schotel! zeer vriendelijk! en 's avonds moet je je wat beter kleden, vind ik ok! is voor iedereen! personeel is heel vriendelijk! wou dat toch es recht zetten!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers, eten lekker maar personeel onvriendelijk .... jammer... Nog voor we iets dronken aan de bar in hotel werden we afgeblaft.
In de Grizlybar ook personeel om depressief van te worden. Jammer, want mooie accomodatie

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Op het oog een heel mooi hotel, kamers nestjes eten prima. Maar gastvrijheid nul niet zoals ik Oostenrijk ken. Jammer ik kom hier nooit meer! Je voelt je niet te gast het is meer als een fabriek, onvriendelijk personeel, ik zie weinig wek vreugde terug.

Datum van verblijf: november 2018