Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Super hotel op wandelafstand van skiliften, heel netjes en recent vernieuwde accommodatie, heerlijk ontbijt, hartelijke ontvangst en bediening, de zalige spa zorgt voor een aangename ontspanning na het skiën! Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
diebergelifestyle, Michele, Reception van Die Berge Lifestyle-Hotel Sölden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Dear guest, thank you for your excellent review! We are very happy that you enjoyed a nice time at our Hotel „die berge“ and we hope to see you soon again :) Family Pult and the die berge team

Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooie uitvalsbasis voor hiken en mountainbiken. Midden in het centrum.
Kamers ontzettend schoon en ruim. Ziet er keurig uit. Ontbijt is zeer uitgebreid, vers en voor ieder wat wils. Vriendelijke medewerkers. Gaaf het zwembad op het dak, goede sauna’s en stoombad. Nette ruimte. Overal is aan gedacht bij dit hotel.

Je kunt gratis tafeltennissen of tennissen, je krijgt een Oztal pas met kortingen voor bv. fietsenhuur, Aqua Dome , gondels en nog veel meer, dat is ideaal.

Parkeren kan gratis onder het hotel, dus je auto of motor staat veilig. Voor zowel winter als zomer is dit echt naar mijn mening een heel goed hotel!

Datum van verblijf: juni 2019
diebergelifestyle, Rezeption van Die Berge Lifestyle-Hotel Sölden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear 800kellys,
thank you so much for the good feedback.
We are really happy to hear that you took advantage of the included services and the Ötztal Premium Card.
Furthermore we are glad that you enjoyed your stay and had a relaxing time here with us.

Looking forward to your next visit!
Best Regards from Sölden
Family Pult and the entire "die berge" team

Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi volledig gerenoveerd hotel op een centrale locatie. Keurige en schone kamers. Badkamer met bad waarin je moet douchen vind ik persoonlijk iets minder. Een hotel waar veel groepen komen. Ontbijt is prima maar de ontbijtzaal mist de Oostenrijkse sfeer of beter gezegd mist überhaupt sfeer. Infinity pool is mooi maar de mensen in de hotels erom heen zijn misschien 20 meter verwijderd van achter hun raam. Wellness is prima 2 sauna’s en 1 stoombad maar ook hier vooral groepen waardoor vaak luidruchtig. Kortom prima en schoon strak hotel maar iets minder
sfeer

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een modern, strak interieur, perfect gecombineerd met traditionele Oostenrijkse elementen. De gastvrouw en het personeel zijn erg vriendelijk, het ontbijt is uitgebreid en lekker en onze kamer was ruim en netjes. De wellness biedt een ideale ontspanning na een dag wandelen. Het hotel ligt centraal in solden, op wandelafstand van de 2 skiliften. Ideaal hotel voor een verblijf in Solden!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi modern recent hotel met alle comfort. Ontbijt is uitgebreid (warm en koud buffet) en inbegrepen in de kamerprijs.
Luxueus sauna-complex met diverse sauna's en dampbad. Buitenzwembad op het dak met mooi uitzicht op de bergen. Kleine fitness.

Datum van verblijf: juni 2017