“Twee keer goed gegeten”

Grauer Bär
Geclassificeerd als nr. 3 van 73 Restaurants in Solden
Keukens: Oostenrijks
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerste bezoek gekozen om nog eens te gaan. Eten was goed. Grote gelegenheid met een mooi lounch gedeelte. Verrassend aperetief drankje met granaatappel. Helaas geen foto genomen.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan er elke skivakantie minstens 2x! Een aanrader! Vriendelijk, professioneel en snel bediend en alles prima verzorgd en lekkker!

7 maart 2020 beoordeeld

Goede service. Eten was goed maar niet spectaculair. Lag ook wellicht aan de keuze. Het was er druk maar een goede sfeer.
Geen opmerkingen.

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel, restaurant staat tientallen meters voorbij de grote Gaislachkogelbahn. Wij bezoeken dit restaurant nu precies 30 jaar, meerdere malen tijdens onze vakantieweek. De Grauer Bär is voor ons het perfecte restaurant. Er ligt tafellinnen en het eten is perfect. Er staan Tiroler gerechten op het menu maar er is voor eljs wat wils. De obers en bedienden werken er al vele jaren en zorgen voor een prettige bediening. Met alle wensen wordt er rekening gehouden.
Dit familiebedrijf is het summum.

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Positieve ervaring: lekker gegeten aan een degelijke prijs. De bediening was gemiddeld: er waren vriendelijke mensen, maar anderen totaal niet

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Grauer Bär bekeken, bekeken ook

In Grauer Bär geweest? Deel je ervaringen!