“Net even wat anders”
Beoordeling van Vaya Restaurant

Vaya Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 73 Restaurants in Solden
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee bezoeken gedaan. Restaurant met nagedacht interieur. Hip authentieke crossover. Gerechten zijn goed. Is even wat anders dan de gebruikelijke sfeer in de Oostenrijkse restaurants. Prijzen zijn niet overdreven hoog voor wat je krijgt. Hier heben we de beste wijn mogen drinken van alle bezochte restaurants.
Tip.. Reserveren is geen overbodige..

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld

Genoeg keuze. Goede kwaliteit. Mooie accommodatie. Kregen een klein hapje van de keuken aangeboden. Erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker!!!
Heel lekker gegeten, rib of meat genomen voor 2 personen. Top food. Top service. Beetje aan de dure kant maar is het zeker waard!!

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen week hebben we 2x gegeten bij Vaya; De beleving van de maaltijd was niet consistent en dat werd niet veroorzaakt door het eten. Het eten is van een goed niveau. De bediening was zeer verschillend. De eerste avond was Martina onze serveerster en zij was een goede gastvrouw en het diner voelde ontspannen en er was aandacht en tijd voor kleine details. De tweede avond werden we bediend door de bedrijfsleider en dat was geen goede ervaring; Niet alleen voelde de avond gehaast, hij was ook ongeinteresseerd en bot.

Datum van bezoek: januari 2020
26 juni 2019 beoordeeld

Eten was zeer goed, bediening wel vreemd kaarten werden gebracht en er werd niet gevraagd of we eerst wat drinken wouden. Dit is alleen gevraagd toen ze het eten kwamen opnemen en toen we het eten ophadden
Kwaliteit is zeer goed de hoeveelheid wat minder

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Vaya Restaurant bekeken, bekeken ook

In Vaya Restaurant geweest? Deel je ervaringen!