Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Ik bestelde een bord carpaccio, hier zat een haar in. Dit is vreselijk maar kan gebeuren. Ik kreeg na 20 min een nieuw bord (naar mijn mening duurt dit te lang). Maar kreeg ik ook nog eens een bevroren carpaccio. Ik gaf dit direct aan waarop de ober zei ‘hou je daar niet van?’, mijn antwoord was hierop: nee natuurlijk niet. Hij ging in de keuken navragen hoe en wat, en kwam terug met het antwoord dat het bij ons heel normaal is dat de carpaccio bevroren is..

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 19 maart 2017

Goede ligging, prima bedden, goed uitgebreid ontbijt en prima restaurant voor 's avonds. En ook fijn dat je kunt terug skiën tot vlakbij het hotel, alleen nog straat en brug over en je staat weer in de skikelder.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017

Tja, er moet echt nodig in de kamers worden geinvesteerd, maar verder is het een prima hotel met aardig personeel, een betrokken eigenaar, goed eten en prima wijn. De kamers zijn alleen heel klein, (te) korte bedden en een krakende vloer. Al met al is dat heel jammer, want verder is de locatie tov de piste prima.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 21 april 2016

Erg fijn verblijf gehad! Daarnaast was ik zo slim om mijn portemonnee inclusief paspoort te vergeten in het hotel. Door goed contact met de receptie is deze niet veel later met de post mijn kant op gekomen.
Erg goede service dus!!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 22 september 2015

goed hotel ,niet goedkoop maar goede service vriendelijk onthaal, uitgebreid ontbijtbuffet, goede ligging dichtbij kabelbanen , wandelingen , winkels ,toch rustig
ruime kamers met panorama en terras, badkamer met bad

Kamertip: panoramakamer ùet terras geeft prachtig zicht op de bergen
Datum van verblijf: september 2015