Beoordeeld op 12 februari 2020

Zeer goed hotel, lekker eten en mooie kamers. Personeel is bijzonder vriendelijk. Afstand tot de pistes is goed te doen (ook te voet) maar het is super dat ze een busje hebben om je naar de pistes te brengen en er ook op te halen.

Datum van verblijf: februari 2020
CHF99, Geschäftsführer van Hotel Fahrner, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2020

Dear 998arnem
Thank you very much. We are very happy that you had a good time in our House. We hope we wil see you again and we wish you all the best.
Kindly, Hotel Fahrner

Beoordeeld op 5 april 2016

Boven het dorp gelegen, uitkijkend over Sankt Anton, mooi uitzicht. Eigen shuttle busje wat je heen en weer brengt. Redelijk in de buurt gratis te parkeren. Leuke entree en een gezellig restaurant met een top ontbijt, zeer uitgebreid buffet. Onze 3 persoonskamer was groot genoeg met een zitje en prima badkamer. Geen aparte wc. Derde persoon sliep echter op een uitklapbank. Vonden wij niet erg, maar het is dus geen volwaardig 3e bed. Toen een van ons ziek was en in de kamer moest liggen, konden de andere 2 absoluut niet in hun skikleding even iets eten beneden. Dat vond ik echt zeer klant onvriendelijk.
Prima hotel, zou best weer boeken vanwege het ontbijt en de ligging en charmante uitstraling. Voor meer eisende gasten wellicht niet goed genoeg voor 4 sterren.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 15 maart 2016

Het hotel leek in eerste instantie veelbelovend, de kamers zijn schoon, de bedden enigszins hard, de kamermeisjes komen vroeg, zelfs op de dag van vertrek, nog voordat je je laatste spullen hebt weggehaald (elektrische tandenborstel, dure shawl, etc. was voor de dames geen voorbode dat we om 8.15 uur nog even terug zouden komen).

De manier van wijn schenken was ongekend. Niet alleen was de wijn buitenproportioneel duur (maar dit hadden we al in recensies gelezen), de manier waarop je bestelling wordt verdraaid is op minst gezegd apart: Je spreekt een fles af, maar krijgt toch nog een eerst even een glas. De flessen zijn maar beperkt op voorraad. Dit werd vooraf niet gemeld, dus op 1 avond hebben we met 8 personen 3 verschillende flessen witte wijn gehad. Gegeven reden: we zitten aan het einde van het seizoen… De laatste fles witte wijn vonden we vies en keurden we af, maar werd toch voor ons bewaard voor de volgende dag en doorberekend op de rekening. Toen deze wijn weer werd aangeboden de volgende avond, zeiden we een andere te willen. Nadat die nieuwe fles bijna op was, werden onze glazen aangevuld met de vieze wijn. Toen we dit merkten en daarop een oplossing wensten kon er bij godsgratie een gratis fles water vanaf. We hadden geopperd om op z'n minst de vieze fles wijn van de rekening te halen, maar dit kon absoluut niet.

Al met al waren deze aaneenschakeling van teleurstellingen reden genoeg om dit hotel niet aan te raden. Het uitgebreide, heerlijke ontbijt, wint het niet van deze onnozelheid.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 27 maart 2015 via mobiele applicatie

We gingen met een optimisch gevoel naar dit restaurant. Bij binnenkomt leek het veelbelovend! Niks bleek minder waar... We hebben vanuit het centrum van Sankt Anton een taxi genomen om aan onze gereserveerder tafel aan te schuiven voor een kaasfondue. Telefonisch is ons niets medegedeeld over kleding voorschriften. Wij kwamen iets later dan de rest van onze groep. Toen wij zeer gefatsoeneerd binnen kwamen is ons de toegang tot het restaurant geweigerd omdat wij niet netjes genoeg zouden zijn aangekleed, dit terwijl onze vrienden al aan tafel zaten. Wij hebben onder weg naar dit restaurant zelfs de moeite genomen om ons te verkleden zodat wij netjes aan tafel konden aanschuiven. Na gesprekken met o.a. de eigenaar hebben wij het restaurant verplicht moeten verlaten. Nooit eerder hebben wij zo'n slechte ontvangt in een restaurant gehad. Zeer slechte ervaring in hotel Fahrner. Een reden om hier nooit meer terug te komen. De gastvrijheid verdient een cijfer 0. Iedereen wordt afgeraden om hier naartoe te gaan!!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 14 september 2014

Een weekje lekker genoten in oostenrijk.
Goed schoon hotel, ruime slaapkamers.
Eigenaars vriendelijk en heel behulpzaam.
Ontbijtbuffet toppie en avondeten niet oostenrijks maar wel lekker.
Misschien liggen de prijzen van de drankjes iets te hoog.
Maar dat is waarschijnlijk doordat het 4 sterren hotel is.

Kamertip: Wij hadden kamer 202 met mooi uitzicht. Goede bedden en lekker rustig.
Datum van verblijf: september 2014