Beoordeeld op 31 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie kamers maar daar blijft het ook bij.
Receptie is niet de hele dag open. Ook niemand te bereiken.
De ski kelder is netjes met lockers alleen als je net ons meerdere boards en ski’s meeneemt dat gaat het mis. Past niet in de smalle lockers. Ze hebben een rek aan de wand waar het in kan staan maar die is 1,5 meter lang. En als je dan de spullen tegen de muren aanzet, je moet toch wat, dan gooit de concierge ze klakkeloos op de grond.
Die zelfde man vind het ook nodig om om 06.00 te beginnen met zijn sneeuwschuif werkzaamheden.

Je hebt je ramen open omdat het verschrikkelijk warm binnen is dus word je wakker van de benzinemotor op zijn schuiver.

Wij betaalde €930 per persoon incl pas, maar we moesten wel zelf naar de supermarkt om wc papier te halen om dat dat niet in de prijs zit. Je krijgt 2 rolletjes.

Verder worden de kamers niet schoon gemaakt tijdens verblijf, en de handdoeken worden niet vervangen.

Dit kan uiteraard wel geregeld worden, maar, tegen betaling.

Verder hebben ze een hele mooie lobby met bar, maar die is alleen open als de receptie open is. Dus dat is maar een paar uur per dag.

Kortom, er zijn veel betere en gezelligere hotel, appartementen en gasthausen in st anton.

Advies: verder zoeken en niet naar toe gaan.

Wij waren er totaal 1 week in januari met totaal 4 mannen van 35-38 jaar

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Met 4 volwassen en een kindje van nog geen 2 in een 3 kamer appartement een deel van onze zomervakantie gevierd. Appartement was ruim, voldoende uitgerust en netjes. Echter zou ik hier niet met 6 volwassenen willen zitten. Maar voor ons was het perfect.
Broodjes service goed, rest van de faciliteiten ook prima.
Supermarkten en restaurants allemaal in de buurt. Centrum van het dorp, in de zomer, op loopafstand.
Minpuntje: receptie op gezette tijden op, maar ach, dat overleef je wel.

Prachtig complex

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019

Wij verbleven in het Vaya resort in januari 2019 en kunnen dit iedereen aanbevelen.

Locatie:
Het ligt op een loopafstand van het centrum van Sankt Anton. De lift is op skischoenen te lopen, maar met het dragen van ski’s zelf wat te ver. Maar de skibus stopt voor de deur en brengt je binnen 2 minuten naar de lift (elke 15min). Deze lift is wel de meest uiterste lift van het gehele skigebied.

We zijn geholpen door twee verschillende dames achter de receptie. Eentje bij aankomst en die was wat oververhit van alle drukte van het in en uitchecken, ze was de controle kwijt en daardoor kortaf en niet helpend (noemde alleen op wat niet mogelijk was). Lijkt wat onervaren. De andere dame was erg behulpzaam, professioneel en vriendelijk.

Appartementen zijn prima en van alle gemakken voorzien (zelfs een nespresso apparaat), erg ruim opgezet. Het complex ligt inderdaad boven een doorgaande weg, maar hier is s avonds en s nachts amper verkeer en je kunt gewoon met open raam slapen.

De prijs kwaliteit verhouding was erg goed, de appartementen zijn echt mooi, schoon en van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Heerlijke zomervakantie gehad in wandelparadijs Sankt Anton. Half juli was het nog erg rustig in VAYA Sankt Anton; erg fijn. Een mooi appartement (Top 1) voor een goede prijs. Personeel ook erg vriendelijk.

Kleine aanmerkingen: schoonmaak kon wat beter. Dat was de vier+ sterren niet waard. Ook een doucheputje dat verstopt zat. Balkons zijn niet gescheiden van de buren. Geen privacy, dus, maar zoals gezegd: het was erg rustig in juli, dus hadden we bijna geen buren.

Maar al met al een heerlijke twee weken gehad!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Met ons gezin hier 2 weken verbleven. Uitstekende locatie, modern en sfeervol ingericht. Ruim en volledig. Gastvrouw vriendelijk en behulpzaam! Je voelt je echt gast en warm ontvangen. Prima parkeergarage.

Datum van verblijf: juli 2018