Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Zeer tevreden , vriendelijk van begin tot einde!! Ideaal aan de skiliften. Ondergrondse parking is ook meerwaarde ,bazen kwamen persoonlijk aan tafel om te informeren naar tevredenheid . Reeds vele malen zeer goede hotels gehad maar dit was tot nu toe het beste!! Komen hier graag terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 juli 2019

We zijn net terug van een weekje Ischgl in Hotel Tirol. Alles was super en helemaal in orde! Een prachtig hotel met een ruime aangename kamer, fijn zwembad en overheerlijk eten... voeg daar de prachtige natuur in de omgeving bij en je hebt de perfecte vakantie! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2019
hoteltirol, Inhaber van Hotel Tirol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Such nice words - thank you so much!
We are very happy, that YOU enjoy our TIROL and the ISCHGL NATURE!
Hopefully we meet us again - latest next SUMMER :)

Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

SUPER hotel!
- vriendelijkheid : meer dan perfect
- hygienisch : perfect
- ligging : perfect
- kamer / eten : perfect

Was een FANTASTISCHE vakantie ! Zowel voor volwassen als voor onze kleine ! Ligt centraal gelegen in Isghl. Alles was in orde!

Dildick

Datum van verblijf: januari 2019
hoteltirol, Inhaber van Hotel Tirol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019

Liebe Familie Dildick,

SUPER....ein Wort welches uns ein LÄCHELN ins Gesicht zaubert und uns wissen lässt, dass Sie bei uns zufrieden waren.

Empfehlen Sie uns weiter und KOMMEN SIE BALD WIEDER!!!

Herzlichst,
Familie Aloys mit Team

Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Eerste maal in Ischgl, dus ook eerste maal in Hotel Tirol, alles was super, de ontvangst, het eten, de kamer. Het personeel, niets op aan te merken. Een ideale locatie. Wij gaan zeker nog terug. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
hoteltirol, Geschäftsführer van Hotel Tirol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

WIR KOMMEN WIEDER! - der schönste DANK für uns!!

Wir freuen uns auf Sie - jederzeit und von ganzem Herzen!

Ihre Familie ALOYS

Beoordeeld op 14 april 2018

Tophotel! Zeer verfijnde keuken, supervriendelijke bediening, fantastische ligging vlakbij de skilift.
Kindvriendelijk, goede bedden, ruime kamers, leuke spa en zwembad!
Kortom ideaal. Pluspunt garage voor de wagen.

Datum van verblijf: april 2018
hoteltirol, Geschäftsführer van Hotel Tirol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

DANKE für die tolle Bewertung!
IDEAL - das beschreibt es wohl sehr gut. Es freut uns, dass Ihnen unsere Küche geschmeckt hat, Sie das Service genossen haben und unsere Lage MITTEN IM GESCHEHEN loben!

Natürlich ist für uns auch der KLEINSTE GAST sehr wichtig! Ein DANKE aus dem Kindermund ist wohl der Schönste.

Unsere Parkgarage steht den Hotelgästen kostenlos zur Verfügung und befindet sich direkt beim Haus! Schön, dass Sie auch dies für Sie komfortabel war!

Aufs Wiedersehen mit Ihnen freuen wir uns schon heute!
Auf bald!
Ihre Fam. Aloys mit Team