“Beste burgers!”
Beoordeling van The Burger Factory

The Burger Factory
Geclassificeerd als nr. 5 van 107 Restaurants in Zell am See
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste burgers van Zell am See. Goed gebakken, verse groenten. Aankleding is industrieel en hip. Prima voor een hapje eten met je vrienden en/of partner. Wat minder voor gezinnen.

3 weken geleden beoordeeld

Eerste avond aangekomen in zell am see bleek alles van restaurants vol te zitten. Bij de burger factory konden we wel afhalen, dit dan ook als noodgeval gedaan. Was heerlijk, zeker een aanrader voor als je daar bent.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een lekkere burger maar een beetje klein voor de prijs.
De patat zit er niet bij die moet je apart erbij bestellen.
Vanwege de prijs niet echt een aanrader.

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere Vega Burger met hele goede patat! Vriendelijk personeel en gezellig druk. Biertje erbij en het feest is compleet.

Datum van bezoek: oktober 2020
28 juli 2020 beoordeeld

Vooraf via FB gereserveerd, we konden boven zitten.
Beneden zit je binnen. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel.
We hadden de surf&turf burger, duurste vd kaart. Echter hadden ze alle extra's eraf gehaald om plek te maken voor de 4 gamba's.
Voor friet enzo moet je apart betalen.
Met een wijntje erbij voor €60 met zn tweetjes vonden we het oké, maar niet super top.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die The Burger Factory bekeken, bekeken ook

Zell am See, Salzburg

In The Burger Factory geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.